Елена Йончева: Моят свекър е управител на къщите, но преди да познавам това семейство, така че това е абсурдно

Китай демонстрира военноморска мощ Показа за пръв път най-новия си ескадрен миноносец

Вижте най-големите лафове на Емо Чолаков Дългогодишният водещ на БТВ напуска ефира на телевизията

Доналд Туск и Ангела Меркел разговаряха по телефона с Володимир Зеленски

Мехмет Акиф Алакурт ядоса турските жени

Бизнесът срещу саботажа на зимния туризъм Не можем да очакваме хората да се върнат след 4 часа чакане на лифта, категоричен е зам.-председателят на КРИБ проф. Николай Вълканов

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 24 април 2019

„Хемус” задминава Плевен след 3 години (обзор)

Сантра стана телевизионна водеща

Велико Търново домакинства националната дискусия „Общини БГ 2030“

Валентин Николов: В близко време ще бъдат прекратени договорите с американските централи в „Марица-изток“

Родител 1 и 2 в бланките за забавачка в София (обзор) Полетата бяха променени отново на “майка” и “баща”

Лютви Местан трябва да внесе гаранция от 10 000 лева до 25 април

ГЕРБ отстъпиха за адвокатските доноси

Проф. Румен Гечев: Проблемът на днешното управление не е в 10 или 30 апартамента, а че има милиардни загуби от нереализираните проекти

Пари за транспорт за селата на Странджа още няма

Пари за транспорт в слабо населените райони в Бургаско все още няма. За това алармира управителят на фирма М Бус-Бургас, Румен Христов.

В края на януари превозвачи алармираха, че има опасност да преустановят транспорта до слабонаселените райони в Бургаско, заради големите загуби, които генерират поради малкия брой пътници и липсата на адекватна държавна субсидия. Проблемът в най-голяма степен засяга община Малко Търново, където оставането без транспортни връзки между селата – общинския и областния център би задълбочило проблема с обезлюдяването на района. За съжаление, въпреки срещите на местно и национално ниво и поетите ангажименти, решение на казуса все още няма, увеличение на субсидиите също. Транспортната фирма продължава да обслужва направленията за собствена сметка, загубите продължават да се трупат и когато станат твърде големи, ще бъде принудена да спре.

„До този момент не сме получили никакви средства. Доколкото знаем компенсациите са разпределени към общините, като в тях отново са предвидени 8 стотинки на километър. Предлагам да държавните институции да отделят същите средства за транспортните разходи на ведомствата си и сами да се убедят докъде биха им стигнали”, коментира управителят на „М-Бус” Румен Христов.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.