Путин внесе в парламента пакет с изменения на Конституцията

Община Елена стимулира изрядните данъкоплатци

Хотелиери и ресторантьори започват символични протести

Проф. Тодор Кантарджиев: Първият контакт с вирусa на хепатит А става в училищата

ВМРО: Нужна е цялостна държавна политика спрямо маргиналните групи, за да не се повтарят Галиче, Сотиря и Русе!

В Банско ще заработи учебна база на научно-практически център по туризъм

Григор сам измислил шарения екип

Спасиха възрастна жена от горящата й къща в село Бели Искър

Мъж изгоря при пожар, друг се обеси

Пламен Димитров: 6500 от работещите във ВиК към септември са били на минимална заплата

Три жертви на лошото време в Испания

„Зелените“ пак натискат за опасния тунел край Кресна Рисковият проект за АМ „Струма“ отпадна преди години

Спипаха над 10 младежи с наркотици в Русе за няколко дни

Стари дървета възпитават като скулптури в шуменско училище Четвърта творба краси СУ "Сава Доброплодни"

На 59 млн. лв. възлиза проектобюджетът на Търговище Проектиране на нови улици и ремонти на съществуващи залага кметството

Петър Захариев: Въвеждането на тол такси за автобусите може да оскъпи билетите за междуградски превози

Петър Захариев

Въвеждането на тол такси за автобусите може да оскъпи билетите за междуградски превози. Това заяви пред Канал 3 председателят на Националното сдружение на автобусните превозвачи в България Петър Захариев. Според него разходите за цена на километър не трябва да надвишават парите за годишна винетка, които са около 1000 лева за автобус.

„Както се говори, че тол таксата ще бъде 20 стотинки за километър, например от София до Бургас са 400 км, това са 80 лева, при средна натовареност 40 души в един автобус, това означава оскъпяване на билета минимум с 2 лева”, обясни Захариев.

По думите му разходите за тол такси за автобусите не трябва да превишават настоящите пари, които собствениците на фирми за превози дават за годишни винетки на превозните средства.

„В момента за един автобус се плащат около 1000 лева за година винетка. Ако направим тази сума съотносителна към новата тол система, ние очакваме и искаме финансовото натоварване да бъде в тези рамки, да не плащаме повече, защото няма причина тези разходи да скочат”, посочи Петър Захариев.

По отношение на исканото от бранша криминализиране на нелегалните превози, той обясни, че превозвачите не искат затвор, а наказания за конкурентите им, които дублират автобусните линии във всяко направление, а в последните години най-вече в международните дестинации. Захариев подчерта, че той и колегите му не са срещу споделените пътувания.

„Споделено е пътуването, когато шофьорът получава пари, които не надвишават преките му разходи за гориво. Когато обаче сумата е равна на цената на автобусния билет или дори по-висока, това вече е търговска дейност”, коментира председателят на Националното сдружение на автобусните превозвачи в България.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Г-н Захариев,“ тоул“ на английски означава ТАКСА!!!Защо не използвате само българската ДУМА? Taka се получава безмислено повторение.Въпросът е и към Журналистите,така ли бранят езика ни от чуждиците,с които изреченията се превръщат в безсмислица?Към политиците също-така те стават смешни с незнанието си!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.