Сергей Станишев: Отсъствието ми от листата щеше да се превърне в повод за атака към БСП

Фатих Акин хвърля „Златната ръкавица” към зрителите Прочутият режисьор с хорър за сериен убиец

Комфорт и бързина BMW Серия 6 GT глези пътниците с лукс и мощност

Продължава разследването на инцидента с паднал самолет край Оризари

Гримьорът на звездите Кирил Гуцов: Може да свалим години от лицето

Защо монахините обичат краставиците цели?

Балотаж за президент на Украйна между Порошенко и Зеленски

Католиците празнуват Великден

Кристен Стюарт: Не исках да съм секси, но ми мина Звездата участва в новия „Ангелите на Чарли”

Първи тур на президентските избори в Северна Македония

Най-малко 42 души са загинали при серия взривове в църкви и хотели в Шри Ланка (СНИМКИ и ВИДЕО)

Православната църква празнува Цветница

Какви старци са зодиите

Въоръжени атакуваха Министерството на информацията в Кабул

13 души са задържани преди дербито между „Левски“ и „ЦСКА“

Петя Аврамова: Принципът на тол таксите ще е, който руши и замърсява повече, да плаща повече

Снимка: Архив

Основният принцип на тол таксите ще е, който руши и замърсява повече, да плаща повече. Това каза на брифинг министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова.

„Нашите партньори от Световната банка изготвиха тарифи за тол системата. Тарифата, която днес представихме пред превозвачите, е консервативен вариант, който искаме да обсъдим“, заяви Аврамова. Според нея разговорите по въпроса ще бъдат трудни. „Това всъщност е една тежка, но безкрайно необходима реформа. Близо 70% от българите смятат, че е по-справедливо тежкотоварните автомобили да заплащат повече за пътуването по републиканската пътна мрежа“, коментира тя.

По думите й цените на тол таксите, които са заложени в предложението на Световната банка за автомобилите от 3,5 до 12 тона, са най-ниските в Европа. Аврамова посочи, че цените на тол таксите за автомобилите над 12 тона са средни за Европа, а за автобусите тарифата е ниска.

Министърът на регионалното развитие и благоустройството добави, че ще са необходими отколо 1 млрд. лв. на година, за да може Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) да изпълнява задълженията си. Тя посочи, че на превозвачите е представена комбинация от тарифи за различните превозни средства, както и в зависимост от екологичния клас.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.