Делян Пеевски: Противниците ми са хората, ограбили България

Пропадане в снежна козирка убива Ния (обзор) Седнала да си сложи котки на краката върху снежна козирка, която се сринала

Турист почина на ски писта „Кулиното”

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 19 февруари 2018

Десет души са затрупани от лавина в Алпите

Италиански „Левски“ на старта

НФСБ провежда шествие по повод 145 години от гибелта на Апостола на свободата

Протестиращи пред парламента: Не гласувайте тайно Конвенцията

Вижте поклонението пред паметника на Васил Левски в София

Сблъсъци между фенове на “Ботев” и полицията в София

Армията купува 450 000 халосни патрона

Откриха мъртъв 52-годишен мъж на ски писта в Банско

Чешки, румънски и полски полицаи идват за сезона Командированите ще пристигнат в началото на юли

Борисов лобира за балкански проекти

Караянчева и Таяни в дебат за Европейски валутен фонд

Пловдив с две номинации в конкурса “Read & Travel 2017”

Община Пловдив е за пореден път сред номинираните в петото издание на националния конкурс “Read & Travel” (“Чети и пътувай”), който ще се проведе по време на 14-ото международно изложение “Културен туризъм” във Велико Търново от 6 до 8 април. И двете подадени кандидатури са номинирани в категорията “Най-ефективни рубрики и публикации”. Първата от номинациите е видео отразяване на “Международна среща за туризъм – 2016 – Община Пловдив” . Клипът представя едно от ключовите събития в туристическия бранш за града под тепетата. Срещата се организира ежегодно от общинско предприятие “Туризъм” в сътрудничество с Министерство на туризма, частни компании, местни и национални власти.

Клипът акцентира върху динамиката и разнообразието на форума, който успешно съчетава туризъм на преживяването и осъществяване на бизнес комуникации. Досега срещата е привлякла повече от 700 туроператори и журналисти от цял свят, които я описват като успешна и криеща голям потенциал за представянето и развитието на Пловдив като водеща дестинация за културен, винен, религиозен, събитиен, шопинг, уикенд и други видове туризъм. Основен акцент на събитието е панелът от B2B срещи, по време на които делегатите имат възможността да представят продуктите и интересите си, да осъществят нови партньорства и да разширят бизнес мрежата си.

Пловдив се състезава в същата категория и с публикации на репортери от Международна асоциация на журналистите и писателите в областта на туризма FIJET. Престоят им в Пловдив в периода 7-9 септември бе свързан с церемонията по връчване на наградата “Златна ябълка”. Това е едно от най-престижните отличия в туристическия бранш, което се връчва ежегодно на определена дестинация, браншова организация и др. Наградата е за постижения в областта на туризма и е “своеобразен туристически Оскар”.

В резултат от натрупаните впечатления през петте дни от своя престой в Пловдив журналисти от Франция, Великобритания, Румъния, Испания, Италия, Хърватска, Турция, Египет, Мароко, Ливан, Тунис и България написаха за Пловдив и публикуваха своите статии по света. Специално участие взе и една от най-гледаните хърватски телевизии – Rijeka TV, екипът на която подготви и излъчи филм, посветен на Пловдив като Европейска столица на културата-2019. Това е най-мащабната международна кампания на български град вследствие от журналистическо посещение.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.