Близо 1,4 млн. лв. трябва да върнат петима собственици на къщи за гости в Търновско До момента в страната са открити 253 производства за общо 46,4 млн. лева

Славчев има договор с „Левски“

ГЕРБ и „Обединени патриоти“ предлагат Сотир Цацаров за шеф на КПКОНПИ

Майли Сайръс отново е сама

Партия „Воля“ предлага свой депутат за шеф на КПКОНПИ

Задържаха 58-годишен мъж по време на сделка с незаконен тютюн 21-годишен хванат за кражби на телефони от таксиметрови шофьори

Избраха Борислав Иванов от „Атака“ за зам.-председател на Столичния общински съвет

Прокуратурата на Швеция прекрати разследването срещу Джулиан Асандж

Ловна пушка от Габрово за Тръмп

Караниколов: Близо 1 млрд. евро са турските инвестиции в България

Емилия Кларк: Притискаха ме за голи сцени в „Игра на тронове“, за да не разочаровам феновете

Арестуваха сириец, заподозрян в подготвяне на атентат в Берлин

Росен Желязков: През 2020 г. в България ще има „умни“ градове

Матеуш Моравецки: САЩ ще увеличат военния си контингент в Полша над десет пъти

Българският патриарх Неофит се срещна посланика на САЩ Н. Пр. Херо Мустафа

Пловдив с две номинации в конкурса „Read & Travel 2017“

Община Пловдив е за пореден път сред номинираните в петото издание на националния конкурс „Read & Travel“ („Чети и пътувай“), който ще се проведе по време на 14-ото международно изложение „Културен туризъм“ във Велико Търново от 6 до 8 април. И двете подадени кандидатури са номинирани в категорията „Най-ефективни рубрики и публикации“. Първата от номинациите е видео отразяване на „Международна среща за туризъм – 2016 – Община Пловдив“ . Клипът представя едно от ключовите събития в туристическия бранш за града под тепетата. Срещата се организира ежегодно от общинско предприятие „Туризъм“ в сътрудничество с Министерство на туризма, частни компании, местни и национални власти.

Клипът акцентира върху динамиката и разнообразието на форума, който успешно съчетава туризъм на преживяването и осъществяване на бизнес комуникации. Досега срещата е привлякла повече от 700 туроператори и журналисти от цял свят, които я описват като успешна и криеща голям потенциал за представянето и развитието на Пловдив като водеща дестинация за културен, винен, религиозен, събитиен, шопинг, уикенд и други видове туризъм. Основен акцент на събитието е панелът от B2B срещи, по време на които делегатите имат възможността да представят продуктите и интересите си, да осъществят нови партньорства и да разширят бизнес мрежата си.

Пловдив се състезава в същата категория и с публикации на репортери от Международна асоциация на журналистите и писателите в областта на туризма FIJET. Престоят им в Пловдив в периода 7-9 септември бе свързан с церемонията по връчване на наградата „Златна ябълка“. Това е едно от най-престижните отличия в туристическия бранш, което се връчва ежегодно на определена дестинация, браншова организация и др. Наградата е за постижения в областта на туризма и е „своеобразен туристически Оскар“.

В резултат от натрупаните впечатления през петте дни от своя престой в Пловдив журналисти от Франция, Великобритания, Румъния, Испания, Италия, Хърватска, Турция, Египет, Мароко, Ливан, Тунис и България написаха за Пловдив и публикуваха своите статии по света. Специално участие взе и една от най-гледаните хърватски телевизии – Rijeka TV, екипът на която подготви и излъчи филм, посветен на Пловдив като Европейска столица на културата-2019. Това е най-мащабната международна кампания на български град вследствие от журналистическо посещение.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.