1,25 млн. евро за пощенски гълъб

Падат акциите на чиновника в 142 закона Хората няма да бъдат „куриери” между различни служби

Ердоган: Нападатели, взимащи на прицел Турция, ще бъдат връщани в „ковчези“

Какво трябва да знаете, ако работите на срочен трудов договор

Русия призна Република Северна Македония

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 19 март 2019

Холандската полиция е задържала заподозрения за стрелбата в Утрехт

Българка в Утрехт: Притеснени сме, че нападателят все още е на свобода

Корнелия Нинова за атентата в Утрехт: Да бъдем единни и съпричастни в борбата срещу тероризма

Подписан бе новият колективен трудов договор в сферата на образованието в Търново

Елена Йончева: Членовете на БСП гласуваха демократично листата за евровота

Всеки трети с по-ниска пенсия 57% ще получат увеличение заради новата формула за изчисление на парите

Средношколци от 21 училища участваха в Национално ученическо състезание в Стопанска академия

Болници ще затварят заради липса на сестри Здравни работници от цялата страна излязоха на протест

Спецсъдът пусна Миню Стайков под гаранция от половин милион лева

Пловдив с две номинации в конкурса „Read & Travel 2017“

Община Пловдив е за пореден път сред номинираните в петото издание на националния конкурс „Read & Travel“ („Чети и пътувай“), който ще се проведе по време на 14-ото международно изложение „Културен туризъм“ във Велико Търново от 6 до 8 април. И двете подадени кандидатури са номинирани в категорията „Най-ефективни рубрики и публикации“. Първата от номинациите е видео отразяване на „Международна среща за туризъм – 2016 – Община Пловдив“ . Клипът представя едно от ключовите събития в туристическия бранш за града под тепетата. Срещата се организира ежегодно от общинско предприятие „Туризъм“ в сътрудничество с Министерство на туризма, частни компании, местни и национални власти.

Клипът акцентира върху динамиката и разнообразието на форума, който успешно съчетава туризъм на преживяването и осъществяване на бизнес комуникации. Досега срещата е привлякла повече от 700 туроператори и журналисти от цял свят, които я описват като успешна и криеща голям потенциал за представянето и развитието на Пловдив като водеща дестинация за културен, винен, религиозен, събитиен, шопинг, уикенд и други видове туризъм. Основен акцент на събитието е панелът от B2B срещи, по време на които делегатите имат възможността да представят продуктите и интересите си, да осъществят нови партньорства и да разширят бизнес мрежата си.

Пловдив се състезава в същата категория и с публикации на репортери от Международна асоциация на журналистите и писателите в областта на туризма FIJET. Престоят им в Пловдив в периода 7-9 септември бе свързан с церемонията по връчване на наградата „Златна ябълка“. Това е едно от най-престижните отличия в туристическия бранш, което се връчва ежегодно на определена дестинация, браншова организация и др. Наградата е за постижения в областта на туризма и е „своеобразен туристически Оскар“.

В резултат от натрупаните впечатления през петте дни от своя престой в Пловдив журналисти от Франция, Великобритания, Румъния, Испания, Италия, Хърватска, Турция, Египет, Мароко, Ливан, Тунис и България написаха за Пловдив и публикуваха своите статии по света. Специално участие взе и една от най-гледаните хърватски телевизии – Rijeka TV, екипът на която подготви и излъчи филм, посветен на Пловдив като Европейска столица на културата-2019. Това е най-мащабната международна кампания на български град вследствие от журналистическо посещение.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.