Наказаха трима агенти от ДАНС в Търново за укриване търговия с вот

Кога лекарят дава на жената хапчета да отрови съпруга си

Пентагонът разследвал сигнали за НЛО в продължение на години

Референдум за добива на природен газ в община Генерал Тошево

Учини от БАН ще протестират по време на европредседателството

Депутат и евродепутат дадоха рамо на превозвачите на кръгла маса в Симитли

Британците биха отхвърлили Брекзит, ако допитването беше сега

Хиляди мюсюлмани протестират в Джакарта срещу решението на Тръмп за Ерусалим

Пазаруване от дивана Новите „купони“ са ваучерите

С една трета по-малко са мигрантите в Германия в сравнение с 2016 г.

Съдят австралиец заради оръжейни сделки със Северна Корея

Временно е ограничено движението по „Тракия“ заради аварирал камион

Най-малко петима души са загинали в Чили вследствие на силни дъждове

Тереза Мей: Брекзит позволява да се възползваме от възможностите, които предлага света извън ЕС

Посланието на Путин: Или аз, или хаос! „Бащицата“ знае как да отговори и в крайна сметка овладява положението

Подготвен за всичко

Ако ще правите секс в кола, най-добре да е в Honda CR-V. Спомних си това заглавие от сериозно европейско издание като германския всекидневник „Ди Велт“, когато отворих багажника на тестовия автомобил CR-V, за да натоваря чантите за летището на едно четиричленно семейство от САЩ. По един голям куфар, по един малък и по една раница на човек. Побраха се, като приложихме придобитите умения от компютърната игра на тетрис за запълване на всички празни пространства и използвахме (почти) пълния товарен капацитет на модела. А той е наистина удивителен – от 589 до 1669 литра. Когато са сгънати задните облегалки, в багажника може да влезе цяла кучешка къщичка, два велосипеда или дори матрак, както бяха констатирали колегите от „Ди Велт“, припомняйки факта, че всеки трети човек под 30 години е правил поне веднъж секс в кола. За хора на тази възраст и с такива мераци наистина е по-удобно да натоварят един матрак, вместо да се упражняват в акробатики между волана, скоростния лост и закопчалките на коланите.

Но нека не се фокусираме само върху транспортните възможности на Honda CR-V, защото това е един универсален автомобил с много широко приложение. Ако не знаете, в последните години CR-V е най-продаваният SUV модел в световен мащаб (следван от Toyota RAV-4 и Volkswagen Tiguan) и се радва на отлична репутация на големите пазари в Северна Америка и Азия. Конкретно американците много харесват Honda, заради разностранните качества като красив дизайн, модерна техника, практичност и здравина. Европейският CR-V се произвежда в британския град Суиндън и по някои специфики се отличава от американския вариант, но по същество е същият автомобил. Подходящ за семейства и индивидуалисти, за къси и дълги пътувания, за всички сезони и пътища. С две думи – господар на всекидневието.

По случай 25-ата годишнина от основаването си фирмата вносител у нас „Бултрако“ (единственият директен представител на японски автопроизводител в България) пусна юбилейна серия CR-V Anniversary Edition с по-богато оборудване и на по-изгодна цена. Предлаганите модели са със задвижване 4х4 и са моторизирани с бензинов двигател 2,0 i-VTEC със 155 конски сили или с дизелов 1,6 i-DTEC със 160 конски сили в комбинация с 6-степенна механична или 9-степенна автоматична трансмисия. „Труд“ се убеди от първа ръка в качествата на CR-V Anniversary Edition, като изпробва най-достъпния като цена вариант 2,0 i-VTEC с ръчна скоростна кутия.

Вече стана дума за огромния и удобен за товарене багажник с високо отваряща се врата. Много място има и за пътуващите на първия и втория ред седалки, които се радват на висока позиция на седене и добра видимост. CR-V е от малкото модели в сегмента, който предлага на трите задни места механизъм Isofix за стабилно закрепване на детски столчета. Пасажерите разполагат с множество отделения за вещи. На вратите са оформени по един голям джоб и два по-малки за монети и по-дребни предмети. В тунела между предните седалки има дълбока жабка с изходи за USB и 12 волта, както и поставка за три чаши, която може да се превръща и в по-голяма ниша. Вътрешният обем е оползотворен оптимално, без да се отнема от пространството за пътниците. Използваните материали създават усещане за високо качество и издръжливост. Тези характеристики се подчертават и от атрактивния външен вид на юбилейната серия. Моделите Anniversary Edition изглеждат много ефектно, тъй като разполагат с красиви 18-инчови алуминиеви джанти, аеродинамични брони, заден спойлер на покрива и дизайнерски степенки на праговете. Включеният в цената пакет от удобства за зимния сезон добавя отопляеми предни седалки и дюзи за почистване на фаровете.

В оборудването на юбилейната серия влизат сериозни електронни помощници за по-безопасно пътуване. Системата за предупреждение при напускане на лентата дава сигнал, когато това се извършва без включен мигач. Системата за наблюдение на мъртвата зона и за следене на страничния трафик е изключително полезна в градска среда и при изпреварване, като алармира за потенциална опасност със светлинен индикатор в съответното огледало и звуков сигнал. Системата за аварийно спиране задейства автоматично спирачките, ако водачът не реагира при риск от челен сблъсък при ниска скорост, а при по-високо темпо подава предупредителен сигнал за опасност. Системата за разчитане на пътните знаци изобразява на таблото пред водача ограниченията, за да го предпази от нарушения. Целият този богат пакет от асистенти на Honda е обединен в понятието Honda ADAS (Advanced Driving Assist Systems).

Бензиновият мотор 2,0 i-VTEC под предния капак работи недоловимо тихо и в синхрон с 6-степенната механична трансмисия. Той ускорява за 10 секунди до 100 км/ч и постига максимална скорост 190 км/ч. С добре балансираното си окачване CR-V се проявява като комфортен превозвач. Модерната система за задвижване на четирите колела непрекъснато следи пътната ситуация и изпраща въртящ момент към задната ос при индикации за опасност от недостатъчно сцепление. При нормални условия тягата се насочва към предния мост за по-ефективно пътуване. Един зелен бутон до волана активира екологичния режим, при който консумацията на гориво намалява допълнително и колкото по-пестеливо шофира водача, толкова по-вече дисплеят разцъфва в зелено.

 

 

Камерата за заден ход е много полезна

 

Инфо-развлекателната система Honda Connect предоставя на водача и пътниците отлични възможности за свързаност и забавление. Навигационните карти на Garmin осигуряват прецизно изпълнение на зададения маршрут. През специално приложение на радиото можете да слушате любимите си интернет-музикални услуги и радиопрограми от цял свят.

Големият цветен дисплей на централната конзола може да бъде персонализиран и служи за управление на много от функциите, а също така и за камерата при движение на заден ход. Тя облекчава маневрирането с автомобила, чийто габарити са сериозни – дължина 4,61 м, широчина 1,82 м и височина 1,67 м. Просветът от 16,5 см дава възможност и за справяне с препятствия в условия на офроуд.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.