На 27 юни 2019 да почерпят

Мюсюлманин обнови църква в Преславско Сърбин градил храма преди 122 г., сега Али Кюлюмов помогнал с работници и материали

ДАНС гони дъщерни фирми на офшорки Банките докладват за съмнителни плащания над 50 евро

Хореографът Фреди Франдзути: Еротиката е важна част от „Кармина Бурана”

„Фолксваген” предпочита София пред Измир Вече има разговори за продажбата на имот до българската столица за новия завод

Народният театър издига сцена под звездите За трета поредна година спектаклите ще се играя на открито от 21:30 часа

Дилъри търгували с дрога от коли в движение (обзор) Осем ефективни и две условни присъди за 10 участника в наркогрупа

Йенс Столтенберг: Русия има време до 2 август да се върне към ракетния договор

Порой причини наводнение в Котел, някои от жителите бяха евакуирани

Цеци Красимирова пуши трева

Не забраняват вноса на дизели втора ръка

Мелиса спретва на Селим гаден женски номер

Наказателният спецсъд остави Николай Банев в ареста

Климатичните аномалии съсипват кръвното и секса Динамичната смяна на времето между жеги, обилни валежи и бури стават все по-често явление

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 27 юни 2019

Полина Карастоянова: Нобходима е реклама на България в българските и международни медии

Полина Карастоянова

Българският туристически сектор има нужда от спешна роля на държавата, в качеството й на собственик на публичната държавна собственост. Не говорим за пари за реклама на частните хотели, ресторанти и туристически атракции. Това заяви Полина Карастоянова, изпълнителен директор на Националния борд по туризъм, по Нова ТВ.

„Всички наши колеги са направили максимума. Говорим за реклама на България в българските и международни медии, защото наблюдаваме следната ситуация – имаме сравнително спокоен геополитически район, в който се намираме, а в същото нашите преки конкуренти – Гърция, Турция, Мароко, Тунис, Египет, Черна гора, Хърватия, Сърбия, Северна Македония провеждат мащабни, професионални и впечатляващи реклами”, обясни Карастоянова.

„Причините за спад, които отчитаме в момента, са извън нас – по геополитически причини, тъй като по-спокойният район и по-големите бюджети на нашите конкуренти ги правят предпочитани на международните пазари”, заяви Карастоянова.

„Предлагаме коренна промяна в модела на финансиране на туризма. Настояваме да бъде обвързан с това, което генерираме в националната икономика. Бюджетът за реклама, с който министерството на туризма да работи, да бъде 1% от приходите. По неофициални данни за 2018 г. говорим за над 8 милиарда лева”, заяви Карастоянова.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Не съм съвсем убеден, че е така. Туристическите агенции се скъсват да предлагат дестинации извън България и по такъв начин приканват българите да избират чуждото пред нашето. Освен това са доста агресивни. Само един пример ще посоча, за да се убеди госпожата. Нека да вземе „Бохемия“ за пример. От сутрин до вечер подканват българите да посещават Гърция, Испания, Италия, Турция, Египет… Никога не предлагат почивки в България !

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.