На 25 май 2018 да почерпят

Раздадоха наградите “Аскеер 2018” За цялостен принос в развитието на театралното изкуство отличиха Васил Михайлов

Хазал от “Черната перла” не крие новата си любов Актрисата Ханде Ерчел твърди, че славата не я е променила

100-годишна сграда се срути в Аржентина и уби трима

Николас Мадуро се закле за втория си мандат като президент на Венецуела

Макрон и Путин се срещнаха в Константиновския дворец край Санкт Петербург

Връчват наградите “Аскеер” за постижения в театралното изкуство

Григор Димитров започва с мач срещу Виктор Троицки на “Ролан Гарос” Рафаел Надал среща Александър Долгополов на старта на турнира в Париж

Борисов на приема в Рим: Народите на България и Република Македония са още по-близки

Абитуриентите от училището на Теодосий Спасов се сбогуваха с концерт

Започнаха абитуриентските балове в Благоевград

“Свободна книжарница” на празника в Сливен

Доналд Тръмп: Въоръжените ни сили са в готовност, ако Ким Чен-ун предприеме “безразсъдни действия”

24 май в женския затвор в Сливен: Изложба за Хаджи Димитър и Стефан Караджа

Двоен поклон пред гроба на Свети Кирил Премиерът Борисов и македонският му колега Зоран Заев заедно почетоха паметта и делото на светите братя Кирил и Методий в базиликата „Сан Клементе”

Политическата коректност повърна „Оскар“-ите (обзор) Филм за секс с морско чудовище, добри малцинства и лоши бели мъже триумфира с топ отличията

Уорън Бийти връчва „Оскар”-а на Гийермо дел Торо на финала на вечерта.

Водещият Джими Кимъл с учудващо беззъба атака срещу Тръмп

Фентъзи мелодрамата за любовта между една жена и едно морско чудовище “Формата на водата” триумфира на тежко политизираната церемония по 90-ото раздаване на наградите “Оскар”, като прибра статуетките за филм и режисура. Филмът бе перфектен за тазгодишното, наситено с идеология и лицемерие, връчване на най-престижните и популярни награди в киното. Това е филм, в който добрите жертви са една жена с физически дефект, нейната тъмнокожа приятелка и техния гей другар, а злото е олицетворено от бял, хетеросексуален мъж и западния империализъм като цяло. На всичкото отгоре и филмът е режисиран от мексикански имигрант – Гийермо дел Торо. От сцената той дръпна про-мигрантска реч, която беше изтълкувана като не толкова прикрита атака срещу администрацията на Доналд Тръмп и усилията на президента да намали масовата нелегална миграция през южната граница с Мексико.

Цялото шоу беше доминирано от анти-Тръмп реторика и опити за шеги от страна на водещия Джими Кимъл. Те обаче не бяха достатъчно остри и оставиха усещане за креативна импотентност. Илюстрация на цялото представяне на водещия беше репликата, че статуетката “Оскар” е идеален пример за мъж защото няма пенис. Цялата вечер беше пронизана от политически прокламации на феминистка тематика, вдъхновени от разкритията за сексуалните трансгресии на мегапродуцента Харви Уайнстийн и други ключови фигури от индустрията.

Дни преди церемонията се появиха информации, че организаторите искат повече шоу и по-малко политика, но това просто не се случи. Цялата вечер беше пълна с либерално-левичарски лекции за миграцията и против оръжията. Много коментиращи отбелязаха, че това са най-политизираните и скучни “Оскар”-и в историята.

В актьорските категории заслужени награди получиха Гарид Олдман за “Най-мрачният час” и Франсис Макдорманд за “Три билборда извън града”. Хорърът “Бягай” на Джордан Пийл, който разказва за богати бели семейства, които отвличат и зомбират здрави чернокожи мъже, спечели “Оскар” за най-добър оригинален сценарий.

Гей романтиката “Назови ме с твоето име” пък бе удостоена със статуетката за адаптиран сценарий.

Най-добра анимация е филмчето с мексиканска тематика “Коко”.

Церемонията ще се запомни с това как политическата коректност окончателно глътна и повърна наградите “Оскар”.

 

Големите победители

Най-добър филм – “Формата на водата”

Най-добър режисьор – Гийермо дел Торо за “Формата на водата”

Най-добър актьор – Гари Олдман за “Най-мрачният час”

Най-добра актриса – Франсис Макдорманд за “Три билборда извън града”

Най-добър оригинален сценарий – Джордан Пийл за “Бягай”

Най-добър адаптиран сценарий – Джеймс Айвъри за “Назови ме с твоето име”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.