На 19 ноември 2018 да почерпят

Откриха откраднат през 2012 г. шедьовър на Пикасо в Румъния

Мей: Оставка няма да улесни Брекзит Призивите за оттеглянето на премиерката не стихват

Кола блъсна и уби пешеходец на входа на Южния парк в София

Каракачанов: От войните между правителство и президент губи държавата

Българин е арестуван при протестите срещу цените на горивата във Франция

11 деца – жертви на интернет тормоз всеки ден Все повече са случаите на сексуална експлоатация в мрежата

Стоичков на „Златната топка“

Военен №1 ген. Андрей Боцев: Заплатите за 2018 г. няма да се увеличават

Катастрофа с участието на български автомобил в Македония, един човек е ранен

Хаос на пътя, дрифт пред парламента (обзор) Шепа протестиращи затвориха границата с Гърция, блокираха Бургас и магистрала „Тракия”

Полският премиер: Русия може да нахлуе в Украйна след пускането на „Северен поток 2“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 19 ноември 2018

Мини-Меркел иска квота за депутатки Анкета й даде преднина за лидерския пост в ХДС

13 хил. на месец ползват нощен транспорт Догодина София решава дали да продължи услугата

Половината тунели у нас са опасни (ОБЗОР)

Близо половината тунели по пътищата у нас и над 200 мостови съоръжения не са в добро състояние и крият риск от инциденти. Това заяви новият председател на управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“(АПИ) инж. Пирин Пенчев.

Незабавен ремонт може да започне само на малка част от опасните обекти, но обществото трябва да е запознато с реалното им състояние, включително за да бъде убедено в необходимостта да плаща за преминаване по пътищата, уточни той пред БНТ.

От 34 проверени тунела по републиканската пътна мрежа 16 са с умерен до висок риск на опасност. Най-лошо е състоянието на тръбите във Велико Търново, по обхода на Ловеч и по магистрала „Хемус“ – „Ечемишка“, „Топли дол“ и „Витиня“, посочи Пенчев.

Всички рискови съоръжения ще бъдат затворени при необходимост, допълни той. Решението за това ще се вземе от комисия, в която участват експерти от министерството на транспорта, МВР и АПИ.

Проверката на тунелите и мостовете бе разпоредена от служебния строителен министър Спас Попниколов след трагедията на 5 февруари, когато от тавана на тунел „Ечемишка“ се откърти ръждясала греда и уби жена в преминаващ автомобил.

Обезопасяването на съоръженията, които нямат проблеми, може да започне веднага. За другите обаче трябва да се мине през  конструктивно обследване, паспортизация, проектиране, избор на изпълнител чрез обществена поръчка, която по правило се обжалва, поясни Пенчев.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.