Бащата на прегазения 6-годишен Петьо: Не вярвам в правосъдието, но има Господ

Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Половината тунели у нас са опасни (ОБЗОР)

Близо половината тунели по пътищата у нас и над 200 мостови съоръжения не са в добро състояние и крият риск от инциденти. Това заяви новият председател на управителния съвет на Агенция “Пътна инфраструктура”(АПИ) инж. Пирин Пенчев.

Незабавен ремонт може да започне само на малка част от опасните обекти, но обществото трябва да е запознато с реалното им състояние, включително за да бъде убедено в необходимостта да плаща за преминаване по пътищата, уточни той пред БНТ.

От 34 проверени тунела по републиканската пътна мрежа 16 са с умерен до висок риск на опасност. Най-лошо е състоянието на тръбите във Велико Търново, по обхода на Ловеч и по магистрала “Хемус” – “Ечемишка”, “Топли дол” и “Витиня”, посочи Пенчев.

Всички рискови съоръжения ще бъдат затворени при необходимост, допълни той. Решението за това ще се вземе от комисия, в която участват експерти от министерството на транспорта, МВР и АПИ.

Проверката на тунелите и мостовете бе разпоредена от служебния строителен министър Спас Попниколов след трагедията на 5 февруари, когато от тавана на тунел “Ечемишка” се откърти ръждясала греда и уби жена в преминаващ автомобил.

Обезопасяването на съоръженията, които нямат проблеми, може да започне веднага. За другите обаче трябва да се мине през  конструктивно обследване, паспортизация, проектиране, избор на изпълнител чрез обществена поръчка, която по правило се обжалва, поясни Пенчев.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете