Бус удари трамвай на столичния бул. „Ботевградско шосе”

Мръсен въздух над София и тази сутрин

Д-р Сергей Иванов: Голямата част от внесеното заразено месо вече е изконсумирано БАБХ закъсня драстично с предупрежденията, смята експертът

Доц. Атанас Мангъров: Инфектиращата доза при салмонела е много висока Внесените 100 тона заразено пилешко месо не са опасни категоричен е експертът

Британски милиардер дари 1 млн. паунда за кампанията на Борис Джонсън

Елица Бонев влезе в супер холивудски сериал

САЩ пращат още 7000 военни в Близкия изток за възпиране на Иран

Нетаняху: Израел има пълното право да анексира долината на река Йордан

КАТ стартира засилени проверки за студентския празник

Среща Русия-Украйна-ЕС за газа може да се проведе следващата седмица

Найджъл Фарадж: Моята партия създаде Борис Джонсън и той ще победи

Норвежки депутат предложи НАТО за Нобеловата награда за мир

Никулден е

Ето какво ще е времето днес

Чочев опериран, аут до края на сезона

Половината тунели у нас са опасни (ОБЗОР)

Близо половината тунели по пътищата у нас и над 200 мостови съоръжения не са в добро състояние и крият риск от инциденти. Това заяви новият председател на управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“(АПИ) инж. Пирин Пенчев.

Незабавен ремонт може да започне само на малка част от опасните обекти, но обществото трябва да е запознато с реалното им състояние, включително за да бъде убедено в необходимостта да плаща за преминаване по пътищата, уточни той пред БНТ.

От 34 проверени тунела по републиканската пътна мрежа 16 са с умерен до висок риск на опасност. Най-лошо е състоянието на тръбите във Велико Търново, по обхода на Ловеч и по магистрала „Хемус“ – „Ечемишка“, „Топли дол“ и „Витиня“, посочи Пенчев.

Всички рискови съоръжения ще бъдат затворени при необходимост, допълни той. Решението за това ще се вземе от комисия, в която участват експерти от министерството на транспорта, МВР и АПИ.

Проверката на тунелите и мостовете бе разпоредена от служебния строителен министър Спас Попниколов след трагедията на 5 февруари, когато от тавана на тунел „Ечемишка“ се откърти ръждясала греда и уби жена в преминаващ автомобил.

Обезопасяването на съоръженията, които нямат проблеми, може да започне веднага. За другите обаче трябва да се мине през  конструктивно обследване, паспортизация, проектиране, избор на изпълнител чрез обществена поръчка, която по правило се обжалва, поясни Пенчев.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.