На 22 април 2018 да почерпят

Стоичков повежда „Селтик“ срещу „Ливърпул“

Два литра твърд алкохол и 10 грама кокаин

Полицията арестува фен, заподозрян за раняването на полицайката на мача “Левски”-ЦСКА

НФСБ със закон за футболното хулиганство

Търсят евтино мехлем за брадавици в Турция Бургазлии на лекарствен туризъм

Синът на Валери Симеонов преодолял наркозависимост

Работодатели от Варненско готвят протест заради скъп ток от ТЕЦ Варна

11 българи са спечелили над 1 млн. долара на покер Фахредин Мустафов получи половин милион на турнир в Барселона

Инспекторите на ОЗХО взеха проби в Дума

Слизат от педалите на пешеходна пътека Велосипедистите масово вършат нарушения, някои не са и чували, че има правила

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 22 април 2018

10 000 унгарци протестираха за свобода на медиите

Мегз показа зърна на светско парти

Заев: Никога не сме били толкова близо до решение за името

Последната G-класа AMG 65 струва над 310 000 евро

Най-мощният сериен офроудър в света Mercedes AMG G 65 слиза от поточната линия, но последните произведени екземпляри ще бъдат наистина много специални. Това е ексклузивната серия Final Edition, която се състои от 65 автомобила със стартова цена от 310 000 евро нагоре.

Всеки модел е оборудван с 21-инчови алумуниеви джанти с пет двойни спици с бронзово покритие и спирачни апарати от сребърна сплав. Сребърни и бронзови акценти като лайстни и панели под броните привличат погледа отвън и контрастират ефектно с черния лак на каросерията. Черна е и решетката с матово бронзов контур. Шикозната пътническа кабина също е обзаведена в черен цвят. Климатизираните седалки са тапицирани с най-високачествена перфорирана кожа напа, съшита с двойни кафяви шевове, които пасват на карбоновите декорации с бронзови нишки по арматурното табло и централната конзола. С перфорирана напа е облечен и спортният волан, а върху подглавниците е поставена щампата на AMG.

Елегантно опакованият „куб“ на Mercedes се задвижва от чудовищно мощен шестлитров двигател V12 с капацитет 630 конски сили и максимален въртящ момент 1000 Nm. Моторът е свързан със 7-степенна автоматична трансмисия, която предава тягата на четирите колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 5,3 секунди, максималната скорост е ограничена по електронен път до 230 км/ч. Бъдещите собственици на тази изключителна машина трябва често да спират на бензиностанцията, тъй като по данни на производителя средната консумация на гориво възлиза на 17 л. Икономичността не е присъща на G-класата, чиито силни качества личат в екстремен офроуд. Заради неповторимия си външен вид и своята проходимост този автомобил е хит от лансирането си през 1979 г.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.