Нов трус от 3,8 по Рихтер разлюля Асеновград

400 кг кокаин откриха в пристройка на руското посолство в Аржентина

Шофьор заби кола, пълна с туби с бензин, в болница в Кънектикът

“Милан” пак би “Лудогорец”

Борисов вечеря с лидери в Белгия Срещата се проведе в замъка Хертохинедал край Брюксел

Бащата на прегазения 6-годишен Петьо: Не вярвам в правосъдието, но има Господ

Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Последната G-класа AMG 65 струва над 310 000 евро

Най-мощният сериен офроудър в света Mercedes AMG G 65 слиза от поточната линия, но последните произведени екземпляри ще бъдат наистина много специални. Това е ексклузивната серия Final Edition, която се състои от 65 автомобила със стартова цена от 310 000 евро нагоре.

Всеки модел е оборудван с 21-инчови алумуниеви джанти с пет двойни спици с бронзово покритие и спирачни апарати от сребърна сплав. Сребърни и бронзови акценти като лайстни и панели под броните привличат погледа отвън и контрастират ефектно с черния лак на каросерията. Черна е и решетката с матово бронзов контур. Шикозната пътническа кабина също е обзаведена в черен цвят. Климатизираните седалки са тапицирани с най-високачествена перфорирана кожа напа, съшита с двойни кафяви шевове, които пасват на карбоновите декорации с бронзови нишки по арматурното табло и централната конзола. С перфорирана напа е облечен и спортният волан, а върху подглавниците е поставена щампата на AMG.

Елегантно опакованият „куб“ на Mercedes се задвижва от чудовищно мощен шестлитров двигател V12 с капацитет 630 конски сили и максимален въртящ момент 1000 Nm. Моторът е свързан със 7-степенна автоматична трансмисия, която предава тягата на четирите колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 5,3 секунди, максималната скорост е ограничена по електронен път до 230 км/ч. Бъдещите собственици на тази изключителна машина трябва често да спират на бензиностанцията, тъй като по данни на производителя средната консумация на гориво възлиза на 17 л. Икономичността не е присъща на G-класата, чиито силни качества личат в екстремен офроуд. Заради неповторимия си външен вид и своята проходимост този автомобил е хит от лансирането си през 1979 г.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете