Американски военни убиха 52 сомалийски ислямисти при въздушен удар

Николай Банев с писмо от следствения арест

Тайбе и ансамбълът отличени в Нощта на шампионите

Тръмп обяви, че е избрано мястото за срещата му с Ким Чен-ун

Брутален феминизъм и политкоректни глупости в „Капитан Марвел“ Новата партийна линия се спазва от Холивуд

„Битка“ под водата САЩ-Русия – 0:1 Американците се самоуспокоиха като победител след края на Студената война

17 мигранти са в неизвестност, след като лодка се преобърна край Либия

Общинските съветници от БСП питат Фандъкова защо не прилага мерките срещу замърсения въздух

„Левски“ тръгна с хикс срещу руснаци, Стоянович доволен от промените в клуба

Отмениха и забавиха около 6 700 полета заради снежните бури в САЩ

Меркел заяви, че ще направи всичко възможно Великобритания да напусне ЕС със споразумение

България екстрадира в САЩ руски хакер, обвинен в компютърни измами

Броят на загиналите при пожара около мексиканския горивопровод достигна 66

Пожар обхвана три къщи в центъра на Габрово

Съдът остави в ареста убиеца от „Банишора“ Престъплението, за което е обвинен, е умишлено

Посредници събират данни за тол таксите Камионите без бордови устройства се движат по зададена карта

Камионите без бордови устройства ще се движат по задължителен предплатен маршрут. Снимка: Булфото

Превозвачите плащат аванс, ако се отчитат към пътната агенция

Тировете могат и да наемат уредите за отчитане на километрите

Два вида посредници между пътната агенция и ползвателите на родните шосета се въвеждат с новата наредба, с която се определят правилата за функциониране на тол система. Единият вид доставчици само ще отчитат данните за изминатите километри от камионите и автобусите, а вторите ще събират и дължимите такси от своите клиенти и от своя страна ще се разплащат с пътната агенция. Ползвателите на пътната мрежа могат да предоставят данните за изминатите от тях километри директно на Агенция “Пътна инфраструктура” или чрез двата вида доставчици, става ясно от документа. Ако изберат първия вариант обаче ще трябва да заплатят аванс за ползването на пътната мрежа. Бордовите устройства ще могат да се регистрират в пунктовете на ведомството.

Агенцията ще предостави възможност на водачите не само да си купят бордни устройства, но и да наемат такива.
Тези водачи на тирове или автобуси, които не разполагат с бордни устройства или такива за спътниково позициониране ще могат да пътуват по предварително платен маршрут. За целта ще получват карта с пътя, който трябва да изминат, като няма да имат право да се отбиват от трасето. В маршрута предварително се посочват и междинните точки, като те не могат да са повече от четири на брой.

Доставчиците, които ще играят ролята на посредници между превозвачите и пътната агенция, ще бъдат вписвани в национален регистър, ще практикуват на територията на предварително определен район и ще трябва да отговарят на редица условия. Те ще трябва да докажат финансовата си стабилност, да разполагат с квалифициран персонал, да не са обявени в несъстоятелност. Доставчиците ще представят и банкова гаранция, а освен това са задължени да сключат и професионална застраховка с минимален лимит от половин милион лева.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Така се източват и крадат парите на държавата. По същата схема източват градски транспорт в София прасетата от свинефермата герб, а бойко всеки месец прибира едни милиони.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.