Д-р Кунчв: Днес идват новите ваксини, в аптеките ще са налични в средата на следващата седмица

Броят на изчезналите при пожарите в Калифорния нарасна на 600

Тайните на ръката – хиромантия Купи днес заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Отбелязваме Деня за по-чист въздух От Столична община призовават гражданите да не използват личните си автомобили

Северна Корея тества ново високотехнологично оръжие

40 души са ранени при катастрофа между два автобуса в Германия

Никола Груевски използвал унгарски дипломатически автомобил, за да избяга от Македония

САЩ подготвят съдебен иск срещу Джулиан Асандж

Хубчев сменя половината отбор срещу Кипър

На 16 ноември 2018 г. да почерпят

Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

Посредници събират данни за тол таксите Камионите без бордови устройства се движат по зададена карта

Камионите без бордови устройства ще се движат по задължителен предплатен маршрут. Снимка: Булфото

Превозвачите плащат аванс, ако се отчитат към пътната агенция

Тировете могат и да наемат уредите за отчитане на километрите

Два вида посредници между пътната агенция и ползвателите на родните шосета се въвеждат с новата наредба, с която се определят правилата за функциониране на тол система. Единият вид доставчици само ще отчитат данните за изминатите километри от камионите и автобусите, а вторите ще събират и дължимите такси от своите клиенти и от своя страна ще се разплащат с пътната агенция. Ползвателите на пътната мрежа могат да предоставят данните за изминатите от тях километри директно на Агенция “Пътна инфраструктура” или чрез двата вида доставчици, става ясно от документа. Ако изберат първия вариант обаче ще трябва да заплатят аванс за ползването на пътната мрежа. Бордовите устройства ще могат да се регистрират в пунктовете на ведомството.

Агенцията ще предостави възможност на водачите не само да си купят бордни устройства, но и да наемат такива.
Тези водачи на тирове или автобуси, които не разполагат с бордни устройства или такива за спътниково позициониране ще могат да пътуват по предварително платен маршрут. За целта ще получват карта с пътя, който трябва да изминат, като няма да имат право да се отбиват от трасето. В маршрута предварително се посочват и междинните точки, като те не могат да са повече от четири на брой.

Доставчиците, които ще играят ролята на посредници между превозвачите и пътната агенция, ще бъдат вписвани в национален регистър, ще практикуват на територията на предварително определен район и ще трябва да отговарят на редица условия. Те ще трябва да докажат финансовата си стабилност, да разполагат с квалифициран персонал, да не са обявени в несъстоятелност. Доставчиците ще представят и банкова гаранция, а освен това са задължени да сключат и професионална застраховка с минимален лимит от половин милион лева.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Така се източват и крадат парите на държавата. По същата схема източват градски транспорт в София прасетата от свинефермата герб, а бойко всеки месец прибира едни милиони.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.