Българска кампания с международна награда за дигитален маркетинг

Как Роналдо доведе Де Лихт в „Ювентус“

Откриха две нови огнища на чума по свинете у нас

Мино Райола за Де Лихт: По манталитет е над Павел Недвед

Петя Аврамова: АПИ е спряла продажбата на винетки с едномесечно действие

Украинец, работил за Майкрософт, открадна 10 млн. долара в криптовалута

Премиерът Борисов обсъди план за ускорено развитие на автомобилната индустрия с представители на Аутомотив Клъстер България

„Технополис” започва изграждането на нов търговски център в Благоевград Наематели в него ще бъдат магазини за дамскa и мъжка мода, както и за стоки за дома

Обраха холандец в Шумен

Вижте кой е хакерът, пробил системите на НАП

Вижте какво реши Министерският съвет днес, 17 юли 2019 г.

Апелативният спецсъд остави в ареста 11 души, задържани заради нелегална фабрика за цигари в Пловдивско

Светът отбелязва 50 години от старта на мисия „Аполо 11“ (ВИДЕО + СНИМКИ)

Задържаният за кибератака срещу НАП остава в ареста за 72 часа

Иззеха 11 пушки и пистолети от бракониери

Почти 32 000 клиенти обслужи НАП-Велико Търново през първото полугодие

НАП-Велико Търново

Общо 31 291 данъкоплатци и осигурители са обслужени в Националната агенция за приходите във В. Търново през първото полугодие на тази година.
7369 са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 7053 по въпроси, свързани със здравния статус. 1117 са дошли в териториалната агенция, за да уточнят задължения по справки, получени чрез електронната услуга „Справки за задължения“.

За 4144 клиенти причината е била необходимост от издаване на документ, за 1500 – регистрация и промени в регистрацията. Други 1428 са платили задълженията си с карта през ПОС терминал. 695 са били гражданите дошли, за да получат информация, а 373 – за да им бъдат заверени документи за чужбина. 1900 са посетили НАП В. Търново, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 3074 – за издаване на ПИК /персонален идентификационен код/. 126 от клиентите на приходната агенция през първото полугодие са били в неравностойно положение.

Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.

Около 10 минути е било средното време за изчакване на клиент през първото полугодие, а между 10 и 11 минуни – за неговото обслужване.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.