„Епъл“ може да спре iPhone X още през лятото Потребителите в Китай не го харесват

Ликвидирани са нападателите на хотала в Кабул Акцията продължи 12 часа

Статуята на свободата затвори за посетители

Холандската полиция ще конфискува скъпи дрехи от младежи, ако не обяснят как са платили за тях

Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

По-къса отвън, по-широка отвътре е новата Ibiza

41-2 41-3

По-къса, но по-широка и по-просторна отвътре – новата Ibiza е готова да излезе на пътя. След два фейслифта на досегашния модел Seat представи петата генерация на популярния градски автомобил. Колата е построена върху новата модулна платформа за напречни двигатели, която ще бъде основата и на бъдещото Polo. На практика Ibiza изпреварва своя технически близнак от концерна Volkswagen и първа ще изкара на пътя общите им технологии.

Най-важният модел на Seat не е пораснал на дължина и достига 4,10 м, но междуосието е увеличено с почти 10 см до 2,56. Това позволява пътниците на задните места да разполагат с повече място за краката. По-широката каросерия също се отразява благоприятно на комфортното настаняване на двама възрастни и на първия, и на втория ред. Набъбнал е и багажният обем – 355 л, като товарният отсек е с нисък ръб и удобно двойно дъно.

На външен вид Ibiza прилича силно на по-големия Seat Leon, особено в предната част. С къси надвеси, наклонен и извит преден капак, компактна и широка задница моделът стои спортно и агресивно. За първи път при модела опционално ще се предлагат LED фарове, адаптивен круиз контрол с асистент за движение в задръстване, камера и инфо-развлекателна система с 8-инчов дисплей. Смартфоните ще се интегрират по стандартите на Apple Car Play, Android Auto и Mirror Link.

Под предния капак ще работят познати двигатели на концерна VW, свързани с механични трансмисии с 5 или 6 предавки или със 7-степенен автоматик DSG с двоен съединител. Мощността на бензиновите агрегати с 3 цилиндъра (с атмосферно и турбо пълнене) варира между 65 и 115 конски сили, а в края на годината ще излезе и върховата версия с 1,5-литров 4-цилиндров мотор със 150 коня. Дизеловата алтернатива е 1,6 TDI в три нива на мощност – 80, 95 и 110 конски сили.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.