Френската прокуратура започва разследване за тероризъм в Страсбург

Още един загинал след стрелбата в Страсбург 7 са тежко ранените, 4 - леко пострадалите

Стрелецът в Страсбург още не е заловен Официална информация от местните власти: ранените са 10

Ваня Стамболова успя, класира се за финала на „Фермата“

Престрелка в близост до коледния базар в Страсбург, има един загинал и трима ранени (ВИДЕО)

Меркел: „Няма възможности“ за промяна на споразумението за Брекзит

Битка за 15 млрд. евро стои зад атаката срещу строителите 1000 машини ще бъдат паркирани на “Цариградско шосе” в София без да пречат на гражданите

Сериозна чистка в „Локо“ (София)

Съдбата на Правителствена решават депутатите Дългът от 33 млн. лв. е от неизплатена надлимитна дейност на болницата

От „Надежда“ в Сливен искат свои съветници, узаконяване на къщите и мечтаят за среща с вътрешния министър

Възрастна жена пропадна в шахта в Пловдив

Будапеща плаши с още антимигрантски кампании

Смог ваканция въвеждат в училище Децата с хронични респираторни проблеми ще могат да си остават вкъщи, според една от мерките на МОН

Вицепремиерът Марияна Николова: Наградите на туризма са показател, че секторът в България се развива успешно

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 12 декември 2018

По-къса отвън, по-широка отвътре е новата Ibiza

41-2 41-3

По-къса, но по-широка и по-просторна отвътре – новата Ibiza е готова да излезе на пътя. След два фейслифта на досегашния модел Seat представи петата генерация на популярния градски автомобил. Колата е построена върху новата модулна платформа за напречни двигатели, която ще бъде основата и на бъдещото Polo. На практика Ibiza изпреварва своя технически близнак от концерна Volkswagen и първа ще изкара на пътя общите им технологии.

Най-важният модел на Seat не е пораснал на дължина и достига 4,10 м, но междуосието е увеличено с почти 10 см до 2,56. Това позволява пътниците на задните места да разполагат с повече място за краката. По-широката каросерия също се отразява благоприятно на комфортното настаняване на двама възрастни и на първия, и на втория ред. Набъбнал е и багажният обем – 355 л, като товарният отсек е с нисък ръб и удобно двойно дъно.

На външен вид Ibiza прилича силно на по-големия Seat Leon, особено в предната част. С къси надвеси, наклонен и извит преден капак, компактна и широка задница моделът стои спортно и агресивно. За първи път при модела опционално ще се предлагат LED фарове, адаптивен круиз контрол с асистент за движение в задръстване, камера и инфо-развлекателна система с 8-инчов дисплей. Смартфоните ще се интегрират по стандартите на Apple Car Play, Android Auto и Mirror Link.

Под предния капак ще работят познати двигатели на концерна VW, свързани с механични трансмисии с 5 или 6 предавки или със 7-степенен автоматик DSG с двоен съединител. Мощността на бензиновите агрегати с 3 цилиндъра (с атмосферно и турбо пълнене) варира между 65 и 115 конски сили, а в края на годината ще излезе и върховата версия с 1,5-литров 4-цилиндров мотор със 150 коня. Дизеловата алтернатива е 1,6 TDI в три нива на мощност – 80, 95 и 110 конски сили.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.