По-къса отвън, по-широка отвътре е новата Ibiza

41-2 41-3

По-къса, но по-широка и по-просторна отвътре – новата Ibiza е готова да излезе на пътя. След два фейслифта на досегашния модел Seat представи петата генерация на популярния градски автомобил. Колата е построена върху новата модулна платформа за напречни двигатели, която ще бъде основата и на бъдещото Polo. На практика Ibiza изпреварва своя технически близнак от концерна Volkswagen и първа ще изкара на пътя общите им технологии.

Най-важният модел на Seat не е пораснал на дължина и достига 4,10 м, но междуосието е увеличено с почти 10 см до 2,56. Това позволява пътниците на задните места да разполагат с повече място за краката. По-широката каросерия също се отразява благоприятно на комфортното настаняване на двама възрастни и на първия, и на втория ред. Набъбнал е и багажният обем – 355 л, като товарният отсек е с нисък ръб и удобно двойно дъно.

На външен вид Ibiza прилича силно на по-големия Seat Leon, особено в предната част. С къси надвеси, наклонен и извит преден капак, компактна и широка задница моделът стои спортно и агресивно. За първи път при модела опционално ще се предлагат LED фарове, адаптивен круиз контрол с асистент за движение в задръстване, камера и инфо-развлекателна система с 8-инчов дисплей. Смартфоните ще се интегрират по стандартите на Apple Car Play, Android Auto и Mirror Link.

Под предния капак ще работят познати двигатели на концерна VW, свързани с механични трансмисии с 5 или 6 предавки или със 7-степенен автоматик DSG с двоен съединител. Мощността на бензиновите агрегати с 3 цилиндъра (с атмосферно и турбо пълнене) варира между 65 и 115 конски сили, а в края на годината ще излезе и върховата версия с 1,5-литров 4-цилиндров мотор със 150 коня. Дизеловата алтернатива е 1,6 TDI в три нива на мощност – 80, 95 и 110 конски сили.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.