На 18 септември 2019 да почерпят

Плеймейтката Марешка с шокираща победа в „Игри на волята“

Предадоха се двамата мъже, издирвани за погрома в столичния бар

Локализиран е пожарът край Велинград

„Антична Сердика“ става част от игрите и заниманията на децата

САЩ и Беларус ще възстановят напълно дипломатическите си отношения

Тео Ушев получи нова награда

Европейската агенция по лекарствата проверява препаратите, съдържащи ранитидин

Прокуратурата погва техническия шеф на БНР (обзор) Пламен Костов ще отговаря за престъпление по служба

Москва и Анкара договарят нови „перспективни оръжия“

Министър Ангелкова обсъди развитието на балнео туризма с водещи лекари

Инж. Стоян Братоев: Най-добрият кмет на София е този, който е направил най-много за метрото

Наши Миг-29 в съвместна тренировка с румънци и канадци

Горивата може да поскъпнат с до 10 ст.

Берен Саат и Къванч Татлъту отново заедно на екран

Правителството отпусна 144 млн. лева за Околовръстното от „Младост“ до изхода за магистрала „Тракия“

Снимка: Архив

В продължение на четири години ще са необходими общо до 144 598 366 лева, които ще бъдат осигурени от държавния бюджет и от приходите от тол таксуване за изграждането на 6,08 км от Софийския околовръстен път. Това е участъкът от пътен възел „Цариградско шосе“ до пътен възел „Младост“. Средствата ще се усвояват на база фактически извършени разходи. Това съобщиха от правителствената информационна служба.

Първите реално отпуснати пари за дейности, свързани с изпълнението на проекта, са в размер до 13 919 367 лева. Те се предоставят по бюджета на Министерството на регионалното развитие и благоустройството за 2019 г.

В резултат на инвестицията отсечката между п.в. „Младост“ и изхода за АМ „Тракия“ ще бъде с по 3 ленти за движение в посока, средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалите и директното трасе, 2 локални платна и тротоари към тях. Пресичането с по-големите пътни артерии ще става чрез пътните възли „Стар Лозенски път“, „Патриарх Герман“, „Самоковско шосе“ и „Младост“ („ул. 406“). Ще бъдат изградени три пешеходни надлеза и мостови съоръжения на реките Искър и Кална. Предвидена е и реконструкция на водопроводи, канализация и газоразпределителна мрежа, както и изместване на елелектрически съоръжения, телекомуникации и др.

В резултат на изграждането на участъка от Софийския околовръстен път от пътен възел „Цариградско шосе“ до пътен възел „Младост“ транзитният трафик ще бъде изведен от столицата и ще подобри движението на транспортните потоци по Трансевропейския транспортен коридор № V. Участъкът е от голямо значение, тъй като осъществява връзка между АМ „Струма“ и АМ „Тракия“ и провежда транзитния трафик от АМ „Калотина – София“ към морските райони и границите с Турция и Гърция.

Чрез изграждането на Южната дъга на град София ще се подобри безопасността на пътуващите. Ще се намали разходът на гориво, което от своя страна ще доведе до намаляване на емисиите на парникови газове, на количеството на отделените фини прахови частици и на нивото на шума. Ще бъде достигната оптимална скорост на движение и ще се осигури комфорт при пътуването.

Успяхме да защитим проекта за разширение на Южната дъга – от кв. “Младост” до автомагистрала „Тракия“! Очаквам строителството да започне до началото на октомври и до 2 години тежките задръствания и в този участък да останат в историята. Това написа кметът на София Йорданка Фандъкова във Фейсбук.

„Днес Министерски съвет отпусна първите 13,9 млн. от общо 144 млн. лв., които ще бъдат инвестирани от държавата в София за изграждането на 5,8 км магистрален път, 4 нови пътни възела и 3 нови мостови съоръжения.

Работихме няколко години заедно с АПИ по подготовката на проекта и в момента продължаваме работа по 8-те километра от Околовръстния път – от бул. „България“ до автомагистрала „Люлин“.

Завършването на Софийския околовръстен път е стратегически приоритет за София, по който работата задължително трябва да продължи“, пише още Фандъкова.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.