На 16 юли 2019 да почерпят

„Левски“ с убедителен старт на новия сезон, юноша изработи три гола

България е в топ 20 по поскъпване на домовете

Вучич помоли Макрон за помощ по пътя към ЕС и за разрешаване на кризата с Косово

Трус от 3 по Рихтер разлюля Вранча

„Руска връзка” тресе коалицията в Италия Близък до “Лига” лобист търсел финанси от Кремъл

Ердоган: Турция се надява да организира съвместно с Русия производство на системи за ПВО

Частично лунно затъмнение в нощта на 16 срещу 17 юли

Плащаме на ЕС за пластмасовите опаковки Обсъждат нови приходи в бюджета на общността

ЕС одобри санкции срещу Турция заради сондажите в шелфа на Кипър

МВФ: Вдигнете възрастта за пенсиониране Работниците намаляват с 30% през следващите 30 години

Министерство на финансите: На 19 юли партиите ще получат втората част от държавната субсидия за 2019 г.

Частна здравна каса, ако има 500 000 желаещи Новата визия за бъдещето на осигурителния модел поставя повече въпроси и неясноти, отколкото решения

Русия и Украйна готвят голяма размяна на затворници

Ирак предаде на Русия 33 деца на членове на ИДИЛ

Правят ритейл паркове в по-малките градове Предлагат гъвкаво разпределение на площите

В България търговците търсят възможности за увеличаване на присъствието си извън столицата и големите градове. За целта са удобни ритейл парковете, които предлагат паркинг на клиентите.

Привличат търговците с по-ниски цени

Площта на ритейл парковете в Европа за последната година се е увеличила с 2,2% до 50,1 млн. кв.м, показва проучване на глобална консултантска компания. В периода 2019-2020 г. се планира да бъдат завършени още 1,4 млн. кв.м. Големият брой нови откривания се дължи на по-бързото и лесно строителство и на нарастващия брой малки проекти с площ до 5000 кв.м.

“През последните години ритейл парковете в Европа се превръщат във все по-успешна алтернатива на търговските центрове, особено в по-малките населени места, където няма възможност за мащабни проекти. За да се съобразят с променящите се потребителски нагласи собствениците трябва да осигурят допълнителни стимули за клиентите. Това може да се постигне чрез разширяване на микса от наематели, включването на повече оператори на храни и напитки, както и на брандове за дрехи”, казва Иван Граматиков, мениджър “Търговски площи” в българския партньор на международната компания.

По-ниските наеми и гъвкавото разпределение на площите са сред основните фактори, които привличат интереса на търговците към ритейл парковете. В Западна Европа ритейл парковете са концентрирани в големите градове, а в Централна и Източна Европа – в по-малките областни центрове.

Тази тенденция е видима и в България, където търговците търсят възможности за разширение и увеличаване на присъствието си извън столицата и големите градове. Това дава възможност за развитие на малки и средни като квадратура ритейл паркове в населени места с под 100 хил. жители, като вече се работи по такъв тип търговски площи. В България общото предлагане на площи в ритейл паркове надхвърля 160 хил. кв.м.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.