Зов за помощ! Нека помогнем на 28-годишния Владислав Кипров от Благоевград

Задържаха 27-годишен българин с Европейска заповед за арест в Италия

Илюзията „Титаник” никога не потъва

Пострадала пешеходка осъди застраховател да й плати 15 000 лева обезщетение Заради продължително лечение на фрактура, жената останала с атрофирали мускули на едната ръка

Ще преосмислим дейността на Центъра за интеграция на учениците от малцинствата, заяви министър Вълчев

465 училища и детски градини са в грипна ваканция

Дебатът за цената на водата в Шумен се върти в омагьосан кръв, заяви министър Аврамова

Въпросите, от които Гебрев бяга като дявол от тамян Три опита да превземе "Дунарит", точи го в полза на Цветан Василев и Малофеев

Заловиха четирима крадци на ток в Берковско

78-годишен мъж е починал при пожар в центъра на Русе

Екатерина Захариева: Краткосрочните пътувания на европейските граждани до Великобритания ще са без визи

Грипната ваканция в Бургас се удължава

Парламентът прие на първо четене Закона за социалните услуги

Два изтребителя-бомбардировача Су-34 са се ударили над Татарския пролив

Разпитват бизнесмена Емилиян Гебрев

Практичен SUV отвъд тихия бял Дунав

Можем само да гледаме завистливо отвъд тихия бял Дунав. В Крайова, на по-малко от 100 километра от най-голямата река в Европа, Ford отдавна произвежда хиляди автомобили. Много от тях – и за нашия пазар. За завист си е! 200 милиона евро инвестиция толкова близо и толкова далече от България. Но не затова сега иде реч.
Заводът в Крайова има своя нов продукт, който излиза още по-модерен – Ford EcoSport. Той е най-малкият брат от SUV гамата на марката. Роден през 2003 година, вече навлезе и на американския пазар.
Ford EcoSport идва по-добър във всичко в сравнение с предишната си модификация -и по проходимост, и по функционалност, и по елегантност. Инженерите на Ford са инсталирали в малкия SUV интелигентна технология за задвижване на всички колела. Тя спомага за по-добро сцепление на хубав път или при по-тежки условия.
Проучванията сочат, че потребителите в този сегмент обичат колкото е възможно по-спортен характер на автомобилите. Ford EcoSport отговаря на тази тенденция. Спортната визия на модела пристига с варианта ST-Line. Богатото оборудване помага на водача благодарение на много технологии като свързаност на системата SYNC3, круиз контрол с регулируем ограничител на скоростта и камера за задно виждане.
„На вкус и цвят другари няма”, гласи една руска поговорка. И за да няма недоволни, Ford EcoSport предлага 12 различни цвята. Потребителите все повече имат възможност да персонализират своя автомобил. В това число може да се избират опции за контрастиращ цвят на покрива, колоните, горните рамки на вратите, задния спойлер и страничните огледала.
Интериорът на EcoSport също е значително обновен. Плаващ централен 8-инчов сензорен екран, отопляем волан, интелигентни решения за съхранение и дори регулираем под на багажника правят новия Ford още по-атрактивен.
„EcoSport предлага на клиентите още повече стил, комфорт, проходимост и избор – съчетавайки функционалността на здрав SUV с практичността на градски автомобил”, казва Стивън Армстронг, групов вицепрезидент и президент за Европа, Близкия изток и Африка във Ford Motor Company.
EcoSport следва стила на по-големите си събратя Kuga и Edge. Изпъкналият преден капак придава елегантност. Нова голяма трапецовидна решетка и ъгловати фарове са част от модерния дизайн. Те могат да бъдат ксенонови и включват стилни LED светлини. Ъгловатите гнезда на фаровете са вдъхновени от ремъците на раница и определят приключенския дух на автомобила. Обновени са задната броня и светлини. Спорното усещане се засилва от 17 и 18-инчови алуминиеви джанти. Багажникът се отваря с врата настрани, а не нагоре. Капацитетът му се увеличава до 334 литра.
Новият Ford EcoSport надгражда внушителната SUV позиция на шофиране и удовлетворяващата динамика на задвижване на Ford, за да предложи още по-лесно и приятно шофиране с помощта на модерни технологии.
„Усъвършенствахме качеството, технологиите и мултифункционалността на новия Ford EcoSport, за да предложим още повече увереност и контрол, които клиентите на компактни SUV автомобили търсят – казва Гари Боус, глобален директор на автомобилите от B-сегмента във Ford Motor Company – Водачите ще се чувстват по-комфортно и по-уверени от всякога зад волана.“

54_3
Заводът в Крайова с рекордна продукция

Заводът на Ford в Крайова произведе най-много коли през 2018-а за десетгодишното си съществуване. От миналата година там в него се прави Ford EcoSport за цяла Европа. Когато заводът стартира през 2008-а, в него работеха 3600 души, сега вече са 4500. Планира се голямо надграждане предвид пускане на нов модел, който се пази в тайна. Инвестицията ще бъде за 200 милиона евро. Тя ще гарантира още 1500 работни места.
Само за производството на EcoSport са вложени 200 милиона евро, което прави общата инвестиция за десет години внушителните 1,2 милиарда евро.През все още краткия живот на завода там са сглобявани също Ford Transit Connect и Ford B-Max.

54_2
Нов 1,5-литров дизелов двигател

Модернизираният EcoSport излиза на пазара с нов 1,5 литров дизелов двигател Ford EcoBlue. Той е свързан с 6-степенна механична скоростна кутия и 125 конски сили. Разходът на гориво е впечатляващ – 4,5 л/100 км. Агрегатът се предлага със система за задвижване на всички колела.
EcoSport може да бъде оборудван и с многократно надграждания 1,0-литров бензинов EcoBoost със 125 и 140 к.с. в съчетание с 6-степенна механична скоростна кутия, както и с мощност 125 к.с. с 6-степенна автоматична.
Усъвършенстваната комуникационна и развлекателна система SYNC 3 на Ford е съвместима с Apple CarPlay и Android Auto. SYNC 3 се поддържа от „плаващия“ 8-инчов сензорен екран, който може да бъде управляван с жестове „плъзване“ и „прибиране с пръсти“. Със SYNC 3 се предлага и свободно стоящ 6,5-инчов цветен сензорен екран. 4,2-инчов цветен екран е наличен в комбинация с Bluetooth свързаност и два USB порта.
Нова аудиосистема B&O PLAY предлага превъзходно аудио изживяване – с десет високоговорителя, включително монтиран в багажника субуфер, и високоговорител за средни честоти в центъра на арматурното табло. Системата е специално настроена за EcoSport и се управлява от най-новия усилвател с цифрова обработка на сигнала, който позволява прецизно изравняване и миксиране на звука, включително настройка за съраунд ефект.
EcoSport предлага за първи път автопилот с регулируем ограничител на скоростта, който помага на водачите да спазват ограниченията на скоростта, и камера за обратно виждане, която прави паркирането по-ефективно и по-безопасно.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Няма лошо за 20тина хиляди еврос… да се надяваме, че ще е по надежден от немските 6оклуци на фолксваген…

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.