Подкрепа от Путин за Сирия търси Ердоган Иска армията на Дамаск да се оттегли от границата

Президентът на Чили въведе извънредно положение в още три града

Възможен ли е свят без глупаци? Сборникът „Психология на глупостта” прави аутопсия на глобалната напаст

Нов епос по „Война на световете”

Стево Пендаровски: Имаме държавен консенсус, че искаме да продължим по европейския път

Села в Невестинско са заплашени от воден режим

Възстановено е движението на пътя София – Варна край Омуртаг

Фандъкова печели в два тура с 10 пункта Данните са от представително проучване за цяла София на агенция „Сова Харис“, направено по поръчка на „Труд“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 21 октомври 2019

Шестима ранени при катастрофа на бензиностанция край Елин Пелин

Тома Белев се изгаври с еврейския народ „Екологът“ погазва и международни норми

Повишиха очен лекар, уличен в източване на НЗОК и фалшифициране на документи, в национален консултант

Тръмп: Прекратяването на огъня в Северна Сирия върви много добре

Промяна в системата на ТЕЛК след Нова година

545 милиона лева взеха банките от такси Ниските лихви помагат за увеличението на печалбата на трезорите

Превозвачи изкарват тирове на протест

колона-тирове

Струпват камиони утре на шест ГКПП – Капитан Андреево, Лесово, Кулата, Дунав мост, Дунав мост 2 и Калотина

Български превозвачи излизат на протест утре. Тирове ще бъдат струпани на шест контролно-пропускателни пункта – ГКПП Капитан Андреево – Капъкуле, Лесово – Хамзабейли, Кулата – Промахон, Дунав мост – Русе, Дунав мост – Видин и Калотина, където има традиционно и най-голямо струпване на камиони. Протестът ще започне в 10 часа и ще продължи два часа, предупредиха организаторите в декларация. Тя е подписана от Съюза на международните превозвачи, Националното сдружения на българските превозвачи, транспортните компании, членове на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България, Съюза на транспортните работници и Асоциацията на българските износители.

Браншовите организации се обявяват против продължаващата вече няколко месеца усложнена обстановка на граничните пунктове. Нашите шофьори са принудени да чакат по 24-30 часа, за да преминат, коментира пред „Труд” Красимир Лалов, зам.-председател на управителния съвет на Националното сдружения на българските превозвачи. По думите му тази ситуация затруднява не само бизнеса, но и прави икономиката ни неконкурентна. Той не уточни дали камионите ще блокират движението на пунктовете.

Според браншовите организации продължителното престояване по ГКПП води до загуби от стотици хиляди левове дневно както за фирмите, упражняващи дейност по международен автомобилен превоз на стоки, така и за икономиката на страната.

Бизнесът губи хиляди левове всеки ден

Въпреки многократните сигнали и апели към отговорните институции за справянето с проблема с дългото чакане на ГКПП на страната резултат няма. Напротив, положението се влошава с всеки изминал ден, което води до ескалиране на напрежението, пишат организаторите.

И допълват, че при такова развитие на ситуацията не могат да останат безучастни към проблемите на българските превозвачи, което налага предприемане на действия в защита на българския транспортен бранш.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.