Ван се вряза в минувачи в Торонто, деветима са загинали (ВИДЕО)

На 24 април 2018 да почерпят

Изложба на Гергана Минкова

Гениалните доктори „клъцни-срежи” Холивудските знаменитости дължат „естествения” си вид на виртуозни пластични хирурзи

Роналдо срещу германци – 22 мача, 26 гола (ИНФОГРАФИКА)

Върхът на Джеймс Бонд Интерактивни изживявания с автомобилите на Агент 007

Вижте как Кейт и Уилиам излизат от болницата с новородения принц

Александра Богданска-Петканова на почивка без мъжа си

Шофьор на претъпкан бус “вежливо” подхвърлил 30 лева подкуп на пътни полицаи

Спираме да ядем боклуците на Европа В София бе обсъдено бъдещето на здравните системи

Бившият лидер на босненските сърби Радован Караджич настоя за отмяна на присъдата му за геноцид

Трябва ли да ми изплащат „клас“ със задна дата, ако е дължим

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 24 април 2018

Д-р Мирослав Ненков: Таксата при общопрактикуващите лекари трябва да се увеличи

МО купува леки коли за един милион

Предложенията за нов самолет готови през ноември Клауза в договора не е изпълнена

Новата процедура за избор на бъдещия изтребител за родните ВВС, който да замени руските Миг-29, идния месец може да взлезе за разглеждане в Министерски съвет.

“По отношение процедурата за избор на нов изтребител в началото на ноември трябва да има готови предложения, които да бъдат внесени в Министерски съвет. Процедурата стартира от това да се дадат нови оферти, каза вчера военният министър Красимир Каракачанов.

Междувремзенно стана ясно, че МО уточнява произхода и годността на новодоставени двигатели за изтребителите МиГ-29, за които държавата е платила близо 70 млн. лв. Това се разбра на заседанието на комисията по отбрана в парламента, на която ръководството на МО отчете изпълнението на договора с българската фирма “Авиостарт” за доставката на 10 двигатели за старите съветски изтребители.

Договорът беше сключен в края на мандата на правителството “Борисов 2” от тогавашния военен министър Николай Ненчев с пряко договаряне, като според него българската фирма трябваше да достави четири новопроизведени и шест ремонтирани двигатели РД-33, серия 2. Близо година по-късно всички двигатели са доставени, но поради това, че една от клаузите по договора не е изпълнена, двигателите няма да бъдат монтирани на самолетите. Причината е, че с двигателите не са пристигнали оригинални формуляри от производителя – руската компания РСК МиГ.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (11)

  1. Ся боко ши иде при путин и ши каже “плийз, дай да те цункам по дупето”…

    1. Защото са руско производство. И защото трябва да се пазим от всичко руско.

      1. Типично за слабоумните тролове лозунгджийство. Баща ти е носил такива плакати на село срещу кока кола, нали?

  2. Кой казва че трябва да се пазим от всичко руско? Някой предател, шушумига чакаща коми-сионна или ибрикчия нечий? Омръзнаало ми е шушумига дето един лев с труд не са изкарали през живота си да харчат нашите данъци! Стига вече!

  3. Абе, някой да поясни че ГИ КУПИХА ОТ ПОЛША тия двигатели??? Та затова са и без сертификати. И КОГА ЩЕ ВКАРАТЕ В ЗАТВОРА НЕНЧЕВ И ВСИТЕ МАФИОТИ ОКОЛО НЕГО??? Пишете бре ДЖУРНАЛИСТИ!!!

  4. Надупен и беден народ,който го клатят и хамериканци и рашки.Едните на гърба на БГ данъкоплатец за скромната сума от 40млн.USD ще си направят агентурни анализи,а другите ще експементират колко издържат 30годишните консервирани “нови “двигатели на самолетите си.

  5. Да, действително двигателите са от Полша, защо намесват Русия и и приписват вина??????? Трудоваците обикновено не се подписват под статиитте си , защото лъжат народа. Ако двигателите бяха купени от Русия нямаше да има въпроси и неясноти. Поредния -д-е-б-и-л-и-з-ъ-м- на парцала Борисов.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.