Представители на туристическия бранш: Председателството е безпрецедентна реклама на страната

Представителите на туристическия бранш в България очакват, че българското председателството от началото на следващата година ще се отрази положително на имиджа на България като туристическа дестинация и ще доведе до повече приходи от туризъм и ще привлече повече любители на пътешествията у нас.

Периодът на българското председателство представлява безпрецедентна реклама на страната. Това е брандиране на цялата дестинация. Не само София, но и такива градове като Пловдив, Търново, Варна, Бургас ще спечелят допълнително много от провеждането на поредицата от събития, каза директорът на Института за анализи и оценки в туризма Румен Драганов пред БНР.

"Увеличава се броят на туристите, средният приход от налична стая, средна заетост на легловата база. Като цяло се увеличава самата база, която преди това е била за цени на настаняване. Ще има по-голямо търсене. Страната ни ще получи един допълнителен имидж по отношение на качеството на туристическия продукт, което обикновено се разпознава като по-добро качество по време и след провеждането на такова голямо мероприятие, тъй като от една страна се доказва, че самата страна е в състояние да обслужи голяма организация, голямо мероприятие, а от друга страна тук ще пристигнат от интерес към самата дестинация и други мероприятия – конгреси, конференции.", коментира още Драганов.

Броят на туристите и участниците в събитията през шестте месеца ще надхвърли 40 000. Това са както участници, така и други, които ще ги съпровождат, каза още директорът.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от България