Старозагорско село отбеляза за 12-и път Празника на райската ябълка

Фермери премериха сили в картинг турнир (СНИМКИ)

Правителствената армия превзе последния бастион„Ислямска държава“ в южна Сирия

Руснак може да поеме ръководството на Интерпол

Политическият психолог Антоанета Христова: Зад всеки протест има сценарий

Минерален извор отоплява училищата и детските градини в Стралджа

Авария остави без ток целия остров Родос

БСТ И БФС отбелязаха 25 години от златния гол на Емил Костадинов с турнир по джаги

Мустафа Карадайъ: Оставката на злополучния вицепремиер е закъсняла, няма да промени нищо

Райската ябълка дава енергия и лекува Подходяща е за консумация през Коледните пости

15 машини са в готовност да чистят Кюстендил през зимата

Близо 7 млн. германци са силно задлъжнели

Над 300 деца и родители се включиха в празника на здравословното хранене „Вкусна есен“

УМБАЛ Бургас готви календар в помощ на недоносените бебета

Франс Тимерманс: България и Румъния не вървят в пакет при мониторинга

Представиха в Стопанска академия кампанията „25 причини да останеш и успееш в България”

сн. Стопанска академия

Стопанска академия „Димитър А. Ценов” е първото висше училище в България, където пред студенти се представя кампанията „25 причини да останеш и успееш в България”. Това каза пред присъстващите на срещата свищовски студенти гост-лекторът Свилен Панков – ръководител човешки ресурси в Price Waterhouse Cooper (PwC). Срещата, която се проведе в първия ден на кампанията, бе организирана съвместно от AIESEC и Академичен център за кариерно консултиране и връзки с обществеността.

Гл. ас. д-р Юлиян Господинов – координатор „Образователен маркетинг” в академичния кариерен център, представи гостите и поясни, че целта на срещата е да информира възпитаниците на свищовското висше училище за нови възможности за студентски стипендии, менторство и стаж, които предоставя кампанията.

Зам.-председателят на AIESEC България – Ангел Станчев, сподели със свищовските студенти, че сред дейностите на младежката организация, ръководена от студенти, е да изгражда партньорства с бизнеса, подпомагащи професионалното развитие на младите хора. По думите му, първата компания, подкрепила организацията, е именно PwC. Представяйки компанията, Свилен Панков подчерта, че PwC е глобален лидер в сферата на одита, бизнес консултирането и данъчните услуги. Той поясни как студенти и млади хора могат да кандидатстват за работа или стаж в компанията, чиито клиенти в световен мащаб са 419 от 500 най-големи компании според класацията на сп. Форчън (Fortune Global 500).

През 2018 г. се навършват 25 години от както PwC навлизат на българския пазар и по случай годишнината, компанията организира кампанията „25 причини да останеш и успееш в България”. Целта на кампанията, която е съвместна с престижни български компании, е да бъдат подкрепени 25 мотивирани студенти, които да получат 6000 лв. стипендия, ментор и стаж във водеща компания. За обявения пакет от трите награди ще се кандидатства с есе по темата на кампанията. В конкурса могат да участва всеки български студент на възраст от 18 до 24 години в редовна или задочна форма на обучение.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.