На 23 януари 2019 да почерпят

Мултикулти извращения на номинациите за „Оскар“ Етнически квоти и политически послания с “Черната пантера” и “Зелената книга”

ЕК алармира за БГ гражданството (обзор) Институцията е обезпокоена от схемите за предоставяне на паспорти срещу инвестиции

Палестинец е убит след израелска въздушна атака в Газа

Комисията одобри Преспанския договор, утре влиза в гръцкия парламент

Би Би Си: Дейвид Бауи е най-великият артист на ХХ век За най-велик лидер на ХХ век е избран Нелсън Мандела

Африка спасява Пирин с подписи, събрани от „зелените“ Преброяване на „еколозите” поиска бизнесът

Майк Помпео: Очаквам напредък в ядрените преговори със Северна Корея

Американският заместник-държавен секретар Уес Мичъл подаде оставка

ВМРО предлага: Доброволни отряди срещу циганската престъпност Настояват за „Данък лукс” и преизчисляване на старите пенсии

Водолази търсят потънало 15-годишно момче във водите на микроязовир край Пловдив Детето отишло да се пързаля върху замръзналия водоем, който се пропукал и го погълнал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 23 януари 2019

Пешеходец е загинал на място, пометен от кола на входа на Бургас

Проф. Кантарджиев: Недоказуема е точната бройка на починалите от грип

Партенки и манерки продава армията Предлагат се и бичкии

През есента стартира процедура за купуване на нови влакове Идеята е да се доставят влакове за около 350 млн. лв., каза транспортният министър Московски

Снимка: Архив

Желанието ни е през есента на тази година да се стартира процедура за закупуване на нови влакове, каза пред БТВ транспортният министър Ивайло Московски.

Идеята е капиталовият трансфер, който има железницата от държавата в размер на 35 млн. лв. на година, да бъде събран за следващите 10 г., тоест доставчикът да достави влакове за около 350 млн. лв., каза Московски.

По думите му на базата на тази сума потенциалните доставчици ще се състезават с оферти. Ние ще обявим, че имаме възможност за 10 г. да изплащаме по 35 милиона, ще заложим какви видове, а те трябва да предложат колко на брой влакове могат да доставят, обясни Московски.

Подвижният състав на БДЖ, особено локомотивите, в някои случаи е на повече от 40 г., но това е състоянието на компанията. Ние я заварихме с необслужвани дългове от над 850 млн. лв. Към момента компанията е с 393 милиона задължения, подчерта той.

„Постоянно се качвам на влак, не само в летните месеци”, категоричен  беше Московски, който настоя, че има влакови направления, които са с добри условия.

За новия транспортен коридор между София и Скопие министърът обяви, че в българската си част проектът София – Перник – Радомир ще е около 250 млн. евро. Остава допроектирането на участъка до Гюешево и македонската граница, чиято стойност ще стане ясна до края на годината.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.