Долната камара на в Конгреса на САЩ не прие предложението за импийчмънт на Тръмп

Работодателят на обвинения 20-годишен хакер: Не смятам, че е замесен в кибератаката срещу НАП Ситуацията се разви по изключително порочен начин, заяви адвокатът на Кристиян Бойков

Експерт по киберсигурност: Хакерските атаки тепърва ще стават по-сериозни

Съученик на задържания за кибератака срещу НАП: Мисля, че е набеден от някого

Топло и слънчево време днес

Майкрософт обяви, че е засякла над 740 опита за кибератаки през миналата година

Алпинистът Атанас Скатов покори деветия си осемхилядник

Спират движението в двете посоки на магистрала „Струма“ в района на с. Зелендол 

ВСС започва номинациите за избор на нов главен прокурор

Един загинал и 37 ранени при пожар в анимационно студио в Япония

Депутатите решават кога и при какви условия ще заработи ТОЛ системата

Детето, премазано от огромна гума, е стабилизирано след операция

Финансовите министри от Г-7 се обявиха за спешни действия срещу готвената от Фейсбук криптовалута

САЩ блокира участието на Турция в програмата за самолети F-35

Честваме 182 години от рождението на Васил Левски

Прекратиха поръчката за подлез „Модър-Царевец” Единствената фирма участник в конкурса не е предложила решение за отводняването и канализацията

За подземна пътна връзка на това място се говори вече 10 години.

И втората обществена поръчка за изграждането на подлез “Модър-Царевец” беше прекратена, защото единствената фирма участник в надпреварата е пропуснала твърде важен момент в техническото си предложение.

“Никъде в обяснителната записка към частта ВиК участникът не описва своето техническо решение за изграждането на канализацията и отводняването на съоръжението в поисканите от възложителя два варианта – предвид съществуващата канализация и предвид изграждането на Южния обходен колектор”, е записано в мотивите на конкурсната комисия, с които варненската фирма “Инжстройинженеринг” ЕООД е отстранена от конкурса, а самата процедура – прекратена.

Така 10 години след като община Пловдив започна работа по проекта за подземна пътна връзка между районите “Западен” и Южен” реализацията пак се отлага. В началото на тази година първата поръчка по избор на изпълнител се провали, защото тогава не постъпи нито една оферта.
Заложеният от градската управа ценови таван за проектирането и строителството и при двете процедури беше 12 млн. лв.

За подлеза има само идеен проект, работният трябва да бъде изработен от фирмата, която ще строи, но без него не е ясно дали сумата от 12 млн. лв. ще е достатъчна. За последно община Пловдив ремонтира автомобилния подлез на ул. “Гладстон”, което струваше 6 млн. лв. На този фон големите строителните фирми се въздържат от участие, защото съпоставката сочи, че предвидените пари за изграждането на чисто ново съоръжение едва ли ще стигнат.

Сега община Пловдив ще трябва да обяви нова процедура, но първо ще трябва да направи пазарно проучване колко ще струва строителството на такъв подлез, както предвиждат влезлите в сила на 1 март т. г. промени в ЗОП. И ако проучването покаже по-висока цена от предвидените 12 млн. лв., ще трябва да се търсят още пари. В бюджета на Пловдив за 2019-а за подлеза “Модър-Царевец” са предвидени едва 1 млн. лв., разликата трябваше да бъде отпусната през следващите години. И ако сумата нарасне, финансирането ще се окаже още по-сложна задача.

При това заради пазарното проучване новата поръчка няма как да бъде обявена преди изборите, т. е. обектът остава за следващия кмет на Пловдив.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.