На 24 юли 2019 да почерпят

Том Харди – красавецът с грозните роли Британецът е една от знаменитостите на съвременното кино

Румънската премиерка ще се кандидатира за президент

ФБР разследва 1000 опита за кражба на интелектуална собственост от китайци

Задържаха шеф от фирмата, в която работи Кристиян Бойков

Заев: Груевски присвояваше чужда история Припомни, че предишната власт в Скопие е провела масова операция, наречена антиквизация

670 евро глоба за тениска с щампа на марихуана в Хърватия

Френските власти разследват слух, че водата в Париж е отровена

В САЩ избраха военен министър

Експерт: На софтуерните специалисти да се преподава и етика

Жълт код за гръмотевични бури в 4 области утре

Тръмп: ЕС ни убива в търговията

Европейските консерватори и реформисти на среща с транспортните министри на България, Унгария, Латвия, Литва и Полша

Джелял ще получи възмездие за злините си

Любовният бизнес цъфти на Север, на Юг – джендъри на плажа

Премиерът инспектира нови жп участъци с частен локомотив

Локомотивът, с който днес премиертът Бойко Борисов инспектира дейностите по изграждането на нови участъци от железопътната линия между София и Пловдив, е наета от частна компания, научи „Труд“.

Красивата червена машина Siemens с логото на австрийските железници OBB (Österreichische Bundesbahnen), която предизвика интереса и на ентусиастите от специализираните групи във фейсбук, е предоставена от български частен превозвач, опериращ в сферата на товарния транспорт, за да не се натоварва графикът на държавната БДЖ, която и без това изпитва недостиг на локомотиви. Въпросният локомотив е използван и при предишни инспекции.

С него министър-председателят, придружен от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Росен Желязков, министъра на финансите Владислав Горанов и вицепремиера Томислав Дончев, провери работата пополагането на нов железен път по отсечката София-Елин Пелин, Скутаре-Оризово и огледа ремонтираната гара Пазарджик, гара Тодор Каблешков и гара Белозем.

Общо 400 км железопътна инфраструктура ще бъде модернизирана по текущите проекти. Така ще се постигне намаляване на времето за пътуване между София и Пловдив до 1 час и 10 минути. След завършването на отсечката, влаковете по нея ще се движат със 160-200 км/ч. В настоящия програмен период се работи по рехабилитацията на 30 жп гари.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.