На 16 ноември 2018 г. да почерпят

Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

САЩ може да изгубят война срещу Русия Иран и КНДР са новите заплахи

Свалят цените на горивата с нови мерки Фирмите от сектора ще продължат да работят с минимална печалба

Бутонът за бдителност във влака-убиец на Хитрино бил включен

Тайните на ръката – хиромантия Купи утре заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Премиерите Борисов и Ципрас дискутираха проекти в секторите транспорт и енергетика

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 16 ноември 2018

До 5 г. затвор за тормоз вкъщи И роза върху колата можела да доведе до убийство или самоубийство

Петър Иванов: Проблемът на американския бизнес е, че той идва в Европа през дружества в Холандия или в Ирландия

Самоубиец скочи от виадукт „Бебреш”

Прибраха тиража на общинския вестник в Септември заради агитационни материали

Тиражът на общинския вестник „Септемврийци“ в град Септември е прибран от всички будки, след като в събота в 12.50 часа в РИК е постъпила жалба за агитационни материали в деня за размисъл.
В заглавието на един от текстовете на издавания от Община Септември местен вестник имало призив за конкретна бюлетина с посочен номер, а на други страници пък били поместени рекламни публикации за други двама кандидати.
Същите материали били качени и на сайта на изданието. Липсвало и задължителното изречение, че купуването и продаването на гласове са престъпления. „Направена е проверка и сме дали разпореждане да бъдат свалени публикациите от интернет и се спре продажбата на хартиеното издание на вестника“, обясни говорителят на РИК Георги Добрев. Това предварително било направено от кмета на Септември Марин Рачев, който вероятно също е получил жалба и дори изпратил официално писмо до РИК с уверение, че проблемът е решен.
При проверката е установено, че вестникът е издаден всъщност на 2 ноември (сряда), но разпространяването му продължило през следващите дни, тъй като е седмичник, обясниха още от РИК.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.