5 хитри начина да свалите „празничното“ тегло Без строги режими и изтощителни тренировки

Мъж се е самозапалил в колата си по пътя над Асенова крепост

Д-р Ива Иванова – успешен лекар в света на табутата Арабските жени полагат огромни грижи за външния си вид още от съвсем млади, твърди дерматоложката

БФС поиска безсрочен лиценз от спортното министерство

Лили Иванова тръгва на турне през април

ООН: Всяка чужда намеса в Либия трябва да бъде прекратена

Брак за чаша вода и мръсни чорапи “Кътка и Вътко Тръткови”- новите онлайн семейства

Хванаха италиански боклук на пристанището в Бургас, прокуратурата разследва

Пламнал вентилатор в болницата в Горна Оряховица вдигна на крак огнеборци

Емил Димитров: ТЕЦ „Бобов дол“ няма да работи, докато не лицензира инсталациите си

Затвориха хематологията в УМБАЛ-Бургас, няма специалисти

Любимите рецепти на Цвети Радойчева

Фандъкова: Няма превишение на фините прахови частици в столицата в момента

„Софийска вода“: Няма да има проблеми в столицата заради водоснабдяването на Перник

Ердоган: Халифа Хафтар не бива да управлява Либия, това е историческа грешка

Производител от Чехия спечели процедурата за нови автобуси в Сливен

Чешка фирма-производител спечели процедурата за доставка на нови 27 автобуси за 8,964 млн.лева без ДДС за нуждите на градския транспорт в Сливен. „СОР Либхави“ е събрала най-много точки при класирането, извършено от комисия под председателството на зам.-кмета Стоян Марков – се посочва в протокола. Другият участник – ДЗЗД „Джеми груп“ – Варна е бил отстранен от класирането, тъй като не отговаря на изискването кандидатите да са извършили доставка на най-малко 20 автобуса, сходни на тези в поръчката на Сливен, през последната година. От представените документи става ясно, че варненското дружество е доставило два нископодови автобуса.
Първоначално поръчката бе обявена на стойност 9,420 млн.лева без ДДС. Тя предвижда доставката на 6 автобуса с 60 места и на 21 – с 40, както и осигуряването на гаранционен и извънгаранционен сервиз за тях. Новите автобуси ще подменят изцяло парка на общинската фирма „Пътнически превози“, който обслужва маршрутите в града. Освен това, за разлика от старите автобуси, новите ще са климатизирани. От това удобство ще се възползват повече сливенци, тъй като след въвеждането на синята зона в областния център се наблюдава увеличение на пътниците в обществения транспорт.
Доставката на автобусите е част от европроекта за интегриран градски транспорт на Сливен по ОП „Региони в растеж“. Цялата стойност на проекта е 14 млн.лева.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Старите автобуси допринасят за много лош облик на града! От тях личи че са закупени много евтино и изгарят и текат много масло! Не са редовни и хората вървят пеша или са на такси. Синята зона няма да реши проблема с пътниците защото разстоянията не са големи.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.