Слави и Ку-ку бенд забиват в O2 Арина в Лондон на 9 юни Най-голямата зала в Европа ще отвори врати за родните музиканти

Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Промените в директива за командироването няма да важат за международните шофьори

Постигнат е компромис по промените в европейската директива за командированите работници, информира БНР. След продължили през целия ден тежки дебати Съветът на Европейския съюз по заетост, социална политика, здравеопазване и потребителски въпроси е стигнал до съгласие по спорните въпроси.

Основното възражение на българските евродепутати беше именно за промените в директивата и по-точно в начина, по който те ще засегнат транспортните работници.

“Директивата, в сегашния ѝ вид, ще продължи да се прилага към пътния транспорт. Съветът обаче обсъжда пакета за мобилността в друга форма, която включва предложения за специфични правила за командированите шофьори. Това, за което днес се съгласихме, е, че новата директива няма да се прилага към транспорта, докато т.нар. “лекс спесиалис” не влязат в сила.”, заяви естонският министър на здравеопазването и труда Евгени Осиновски.

Осиновски добави, че това дава повече време на министрите на транспорта да обсъдят въпроса.

Постигнато е споразумение продължителността на дългосрочните командировки да бъде 1 година с възможност за удължаване до 6 месеца, след подадено уведомление. Времето за прилагането на директивата ще бъде 4 години.

“Компромисът е балансиран. Той показва, че като европейци ние можем да се съберем, да седнем на масата, да се изправим срещу противоположни гледни точки и да постигнем честно споразумение.”, коментира комисарят по заетостта, социалните въпроси, умения и трудова мобилност Мариан Тейсен.

Франция приветства постигнатото споразумение за реформата на директивата за командированите работници и смята, че това е победа за Европа, предаде Франс прес, като се позова на изявление на френското президентство. С реформата бе силно ангажиран френският президент Еманюел Макрон.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.