Раците с впечатляващи делови предложения, Везните да не вкарват свои пари в инвестиции – Дневният хороскоп на Алена

На 10 април 2020 да почерпят

Пролет пукна, ние още не… Всички слухове за край на нацията са силно преувеличени

881 жертви на коронавируса във Великобритания за денонощие

Роб Лоу: Супергероите са в спасителните служби Звездата играе главна роля в „911: Тексас”

Страните от ОПЕК + са се договорили да намалят производството на петрол с 23%

Проф. Радка Аргирова, председател на българското дружество по вирусология, пред “Труд”: Без дисциплина ще станем Ломбардия след празниците

Орбан удължи извънредното положение в Унгария за неопределено време

Прототип на българска ваксина срещу COVID-19 може да бъде готов до 1 година

Доц. д-р Атанас Мангъров пред “Труд”: За лечението на COVID-19 няма доказателства

СЗО ще поиска 1 млрд. долара за борба с коронавируса

90% от сиренето – от българско мляко Свинско и зеленчуци задължително от местни ферми

Дават евтини кредити на туроператорите Със средствата ще се връщат пари за предплатени ваканции

Живко Тодоров оглавява ББР (обзор) БНБ одобри назначението на 2 април

Боян Магдалинчев: Никой не се е възползвал от уязвимостта на системата за разпределяне на дела

Промени в работата на ЗК Лев Инс с клиенти на територията на София

Лев инс информира своите клиенти, че следи внимателно развитието на извънредната ситуация в страната и предприема редица допълнителни мерки, изцяло съобразени с всички здравни препоръки и международни практики.
За улеснение на клиентите и с оглед минимизиране на контактите са въведени следните промени:
На територията на гр.София, временно се закриват центровете за регистрация на щети на:

  • бул. „Черни връх“ 51 Д, партер
  • ж.к. Люлин 6, бул. „д-р Петър Дертлиев“ с/у бл.639
  • Сервиз „Алтомакс“, ж.к. „Младост“ 4, бул. „Александър Малинов“ 2 А

За прием на клиенти по завеждане на щети ще продължат да работят:

  • София – бул.“Симеоновско шосе“ № 67А – Централно управление
  • Софийски Корпоративен център, бул. „Цар Борис III“ 136 B

Посочените центрове за завеждане на щети ще работят със следното работно време – понеделник – петък от 8:00 ч до 17:30ч и събота от 10:00 ч. до 13:00 ч. Мерките ще бъдат в сила до 13.04.2020г.

Мобилните групи на дружеството продължават работа с непроменен график.

За всички останали случаи, при необходимост от допълнително съдействие от наши експерти, клиентите могат да се свържат с контактния ни център на телефонен номер 0800 10 200.

Пунктове за оглед и заснемане:
На територията на гр. София ще работят следните пунктове за оглед и заснемане:

  • Адрес: НПЗ „Дианабад“, ул.“Лъчезар Станчев“, сграда на МОНТАЖИ срещу изхода на КАТ
    Работно време: Делнични дни: 09:00 – 17:30
  • Адрес: бул.“Симеоновско шосе“ № 67А – Централно управление
    Работно време: Делнични дни: 09:00 – 17:30; Събота: 10:00 – 14:00
  • Адрес: ул.“Житница“ №23
    Работно време: в делнични дни: 09:00 – 17:30; Събота: 10:00 – 14:00
  • Адрес: бул. История Славянобългарска №1
    Работно време: в делнични дни 09:00 – 17:30
  • Разкрива се нов пункт за оглед и заснемане на следния адрес Софийски корпоративен център , гр.София, бул. „Цар Борис III“ 136 В.

Работно време: в делнични дни 09:00 – 17:30 ч.
За улеснение работят и екипите за мобилно маркиране с работно време: 09.00 – 17.30 ч. и телефон за връзка: 0882 333 194.
Всички останали пунктове за оглед и заснемане на територията на гр. София преустановяват работа до 13.04.2020 г.

Пунктове за поставяне на допълнителни средства за защита:
Към момента пунктовете работят с нормално работно време, но се изисква предварително записване на телефоните посочени в сайта на компаният (lev-ins.com)
Предвид усложняващате се ситуация в страната, при временно преустановяване на дейността на пунктовете, средствата за защита следва да бъдат поставени до 14 дни след отмяна на извънредното положение!

Издаване/подновяване на полици:
Гражданска отговорност на автомобилистите

  • На сайт lev-ins.com се прави заявка за издаване на полица.

В заявлението задължително се посочват три имена, рег. №, ЕГН, телефон за връзка, номер на талон (девет цифрен номер, в долен десен ъгъл на талона), дата на влизане в сила. След получаване на заявката, наш служител ще се свърже с вас за уточняване на подробностите.

    1. Като следваща стъпка, можете да извършвате плащания по следната банкова сметка BG54BPBI79451060201207, BIC BPBIBGSF. В поле основание задължително изписвайте номера на Вашата полица.
    2. След получаване на плащанията, полицата ще бъде върната на имейла в PDF формат, а стикер и Зелена карта може да получите в офис на компанията до 14 дни след отмяна на извънредното положение.

Важно: При проверка от органите на реда, клиентите могат да представят получения екземпляр чрез смарт телефон или разпечатано копие.

Плащания по полици /вноски:

      • Можете да извършвате плащания на вноски по полици по следната банкова сметка BG54BPBI79451060201207, BIC BPBIBGSF; или банковата сметка, която е посочена в последната издадена Ви сметка.
      • В поле основание задължително изписвайте номера на Вашата полица. Например: номерата на полици „Гражданска отговорност” започват с BG/22/12…, номерата на полици „Каско” започват с 9300…
      • След получаване на плащанията, сметката може да получи в офис на компанията до 14 дни след отмяна на извънредното положение.

За всички останали случаи, при необходимост от допълнително съдействие от наши експерти, можете да се свържете с контактния ни център на телефонен номер 0800 10 200.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.