Десетки членове на общинската комисия във Враца не могат да предадат протоколите си

Тръмп разкритикува търговския дисбаланс между САЩ и Япония

50,5% е средната избирателна активност в Евросъюза

Ето какви са резултатите от изборите за Европейски парламент на базата на вота във всички държави членки

ЦИК при 51% обработени протоколи: ГЕРБ – 30,76%, БСП – 25,32% "Демократична България" засега прескача бариерата с вота от чужбина

Вижте резултатите от европейските избори на базата на вота в 27 държави

„Алфа Рисърч“ от 100% паралелно преброяване: „Демократична България“ не прескача бариерата, ВМРО вкарва втори евродепутат

„Галъп интернешънъл“ от 100% паралелно преброяване: Пет български формации в Европарламента

На 27 май 2019 да почерпят

Кънчо и Андрей отново на висота

Сериозен провал на социологическите прогнози

Рекордна избирателна активност в ЕС Едва една четвърт от българите отидоха до урните

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 27 май 2019

Сергей Станишев: Пак изпуснахме победата като през 2017-а Вместо единна кампания, имахме паралелни кампании на всички кандидати, каза 5-ият в листата на БСП

Борисов след изборната победа: Съзнавам, че нашите грешки, макар и осъзнати, може да ги поправим само с много работа

Промо филм за евроизборите събра десетки милиони гледания за седмица

Десетки милиони гледания в рамките на една седмица събра промоционален филм на Европейския парламент, създаден с цел да насърчи участието в евроизборите на 26 май.

От пускането му в четвъртък, 25 април, триминутният филм „Изберете своето бъдеще“, част от информационната кампания на ЕП, е бил гледан над 75 милиона пъти, безпрецедентни стойности за институционална кампания, съобщиха от Европейския парламент.

Филмът има субтитри на всички официални 24 езика на ЕС, има и различни национални версии на същия език (общо 32), плюс пет основни световни езика (арабски, китайски, руски, хинди и турски). Филмът също така е реализиран на 31 жестомимични езика, с помощта на Европейския съюз на глухите (ЕСГ).

Режисиран от печелилия награди Фредерик Планшон и разработен от „European Broadcast Partners“ и техният подизпълнител „& Co./NoA“, филмът документира интензивните, красиви и крехки моменти от пристигането на новородените в този свят из цяла Европа и има за цел да ни кара да се замислим защо гласуваме. Всички мигове от раждания от филма са истински документални кадри. Като водеща част от кампанията за европейските избори през 2019 г., филмът има за цел да осведоми европейците относно техните общи ценности, емоции и отговорности. По думите на малкото момиче, което води разказа във филма, „всеки един от нас може да остави следа, но всички заедно можем да постигнем реална промяна“.

Кампанията на Европейския парламент също включва платформата thistimeimvoting.bg, която позволява на хората да участват в европейските избори. Към момента 270 000 души са се регистрирали в нея.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Така е!
    Да променим ес кат изгонип ибриците на корумпираното пиянде юнкер като ве6ер, ли6ералпсихопатите на ферхофстад и джендърите на гьонсуратите станишев и тимерманс…

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.