Лондонската полиция: Атаката в джамията не е тероризъм

До 10 980 лв. заплата за шеф в държавна фирма Годишните бонуси ще бъдат до около 40 хил. лв.

Шефът на спортния тотализатор: Бяхме пред катастрофа заради игрите на Божков Няма да бъдем по-слаби, нито в дизайн, нито в класата на игрите, обеща Дамян Дамянов

БСП-София ще отбележи Деня на защитника на Отечеството с поднасяне на венци и цветя на два паметника

Джулиан Асанж моли Франция за политическо убежище

Фирмите ще тестват софтуера за продажби

Турция провежда операция срещу сирийските сили в Идлиб

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 21 февруари 2020

Взимат субсидиите на фермери, палили стърнища Пожарната ще уведомява фонд “Земеделие”

Предлагат по-строги присъди за хакери (обзор)

Борисов преди заседанието на Европейския съвет: Подготвен съм да бъда диалогичен (СНИМКИ)

Нападател намушка мъж в джамия в Лондон

Съдът прекрати съдебното производство за унищожаване на пясъчни дюни на Каваците

Aрестуваха директора на ТЕЦ „Бобов дол“

Дядо влиза в затвора за умишлен палеж Събирал газови бутилки, за да ги подпали за отмъщение на съседа

Просветният министър: Нямаме противоречие с концепцията на Каракачанов в частта ѝ за образованието

Снимка: Архив

Нямаме противоречие с Концепцията на Красимир Каракачанов в частта ѝ за образованието. Това каза министърът на образованието Красимир Вълчев пред журналисти във връзка с Концепцията на Красимир Каракачанов за циганската интеграция.

„Запознах се в частта образование. Нямаме противоречие по отношение на това, което трябва да направим. Механизмът, който създадохме в съответствие с правителствената програма, в която казахме, че трябва да предприемем решителни действия за ограмотяване на всяко едно дете, действия с всички институции, инструменти на политиката е в съответствие с това. Факт е, че имаме в почти всички общини проблем с обхвата на децата. Посетил съм вече 88 общини и обхващането и редовното посещение на училище и детска градина са ни основна тема“, посочи министърът.

Според него трябва да се активизират максимум усилия и подкрепа за всяко едно дете. „Учителите са основните актьори на терен. Това е нашата армия, която разчитаме да се справи с това предизвикателство. Много по-малки са проблемите в селата, там където общностите са по-ясно дефинирани. Най-големите проблеми са в така наречените обособени квартали, в така наречените сегрегирани училища и може би в част от професионалните гимназии, които са се оформили като своеобразни сегрегирани гимназии, доколкото там са постъпили ученици със слаби резултати“, обясни министърът.

По думите му има известно подобрение на резултатите и учениците отпадат по-късно, повишава се възрастта за сключване на ранните бракове.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.