Приеха методология за провеждане на наблюдение по метода „таен клиент“

ВАС прекрати делото срещу решението на КЗК за избор на изпълнител на проекта „Турски поток“

„Фолксваген“ готов да плати 80 млн. евро на клиентите си в Австралия

Владимир Путин и Реджеп Ердоган се срещнаха в Анкара (ВИДЕО)

Мегз и гаджето й с условни присъди за инсценираната кражба на мерцедеса й

Медицински университет-Варна прие над 1400 първокурсници Започна обучението на трети випуск военни лекари

Дворецът – Балчик събира творци от три континента на юбилеен арт форум „БезГраници“ Песни на редки езици ще звучат на плажната сцена

Изправят пред съда шофьор, прегазил катастрофирал човек на магистрала „Тракия“

Недоразумение довело до напрежението в „Спартак“ (Плевен)

Двама на съд за контрабанда на цигари

Каракачанов: Имаме готовност срещу бежански натиск от Турция

Турски актьори в списъка на световни красавци

Две деца пострадаха при катастрофи във Варненско

В Бургас учениците са с 403 повече от миналата година 171 деца са се завърнали от чужбина, най- много са от Германия

Как топмоделът Роми Стрийд се храни у дома си (ВИДЕО)

Протестиращи таксиджии: Не желаем да возим бабите и дядовците, които нямат пари

Това не е градски транспорт – не желаем да возим бабите и дядовците, които нямат пари. Това заявиха по БТВ участници в днешния протест на таксиметровите шофьори в София, които искат въвеждане на минимална тарифа от 1 лв. за километър пробег.

За въвеждане на минимална цена е необходимо решение на Общинския съвет, който се събира на последно заседание за годината днес, но подобна точка не фигурира в дневния му ред. Според таксиметрови шофьори по този начин общината не си изпълнява задълженията, вменени по закон, а договорката за минимални тарифи от 1 лв. дневна и 1,14 – нощна, била обща за целия бранш.

На въпрос дaли 1 лв./км не е скъпо, шофьорите отговарят, че е „скъпо е за човек, който мисли себе си за евтин”.

„Искаме средноевропейски цени, стандартът да бъде по-висок, автопаркът е на добро ниво, но обслужването не е на добро ниво, защото за това не се дава възможност при сега съществуващите тарифи”, е част от аргументацията на таксиджиите.

„Статистиката показва, че градове в Европа, които имат плътност на населението като София, обикновено цената на километър е 80 – 90% от тази от еднократния билет за градския транспорт”, посочи друг от участниците на протеста днес.

По думите му с настоящите тарифи няма как шофьорите да си купят нови коли, след като изтече лицензията им, която е ограничена от 15-годишен срок.

„На клиентите не им е добре, но това не е градски транспорт – не желаем да возим бабите и дядовците, които нямат пари. Това е транспорт, който е за хора с възможности. Има градски транспорт, който е субсидиран от държавата и общината, който е на 1,60 лв. Щом е така, да направят единна цена за София и да ни субсидират за километър превоз. Ние сме частен бизнес, ние сме услуга лукс, която се нуждае от пари”, посочи друг от участниците в днешния протест.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.