Джон Траволта влезе в кожата на мафиотски бос В Кан беше за първи път със семейството си и се разкърши с рапъра 50cent

ГЕРБ печели изборите в Галиче

Шествия на привърженици и противници на крайната десница в Германия

Участници от MasterChef демонстрираха умения пред над 120 гости

Китай предупреди САЩ да не нарушават териториалния му суверенитет

Зрителите решават кой отива на финала на „Гласът на България“

Колите на водород идват и у нас Още през 2019 година возилата на бъдещето ще бъдат достъпни

Израел строи морска бариера, за да попречи на проникване на палестински екстремисти от Ивицата Газа

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 28 май 2018

Черешите поевтиняха с почти 20%

Киев почете спасителя на българските евреи (обзор) Откриха мемориална плоча на Димитър Пешев в Украйна

Руският посланик в Берлин: Дипломатите ни, прогонени заради скандала със Скрипал, може да се върнат само след извинение от страна на Лондон

Риана, Васил Найденов и Джон Ленън на една сцена Грандиозен финал на „Като две капки вода” в понеделник

Тиквичките в настъпление

Турция може да купи руски изтребители Су-57, ако САЩ блокират доставката на F-35

Протест блокира граници и магистрали

Превозвачи ще блокират граничните пунктове и магистрали на 15 и 16 май. Това обявиха от браншовите организации в сектора след заседанието на Комисията по транспорт в парламента. Първоначално идеята им беше да изкарат камионите в центъра на София и да протестират пред парламента на 16 май. Сега обаче недоволството им прераства в генерална стачка. Те получиха подкрепата на министъра на транспорта Ивайло Московски, който се закани да напусне Съвета на министрите, ако силово бъде принуден да фалира превозваческия бизнес у нас. „Повечето предложения на големите държави са абсурдни. Кой може да задължи човек, който е в почивка, къде да я прекарва, това е нарушение на човешките пра“, отсече Московски.

Протестът на превозвачите е заради промените в Пакета за мобилност на ЕС, който предвижда шофьорите да се връщат на 3 седмици в държавите си или в база на фирмата-превозвач, както и забрана да спят в кабините на камионите. Друга промяна гласи, че след третия ден в страна от ЕС на шофьора да му се плаща командировка според ставката в държавата, в която е влязъл. Изменят се и правилата за шосейния каботаж като на практика той ще бъде премахнат.
Според превозвачите това ще повлияе пагубно на оборота на фирмите, курсовете ще намалеят и ще се стигне и до масови фалити.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.