На 19 юни 2019 да почерпят

Шофьор помете полицейски шеф на мотор в София

Западът превръща хората в биороботи с айфони

Емил Радев ще е евродепутат от листата на ГЕРБ

Борис Джонсън печели най-много гласове на второто гласуване на депутатите консерватори

Румънец начело на фракцията на Макрон Дачиан Чолош е компромис между Париж и Хага

Солистите Виктор и Евгения: Нашият хор помага да разберете Русия Започна турнето на Кубанския казашки ансамбъл в България

Газ битката САЩ – Русия сваля цената на горивото у нас В хъб “Балкан” се чака, освен руско и азерско гориво, и американски и египетски втечнен газ

Българите никога няма да надхвърлят 7 млн. души По най-лошия сценарий за 80 г. ще се стопим до 2 млн.

Алесандра Амброзио си почива в съседна Гърция

ЕС отложи до октомври решението за започване на преговори с Албания и Северна Македония

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 19 юни 2019

Купуваме 50% по-малко нови коли от гърците Германците ни изпреварват осем пъти по автомобили

Тръмп: Бих обмислил военно нападение срещу Иран, за да не се сдобие с ядрено оръжие

Образователният министър Красимир Вълчев: Още 113 училища стават иновативни 400 от 2400 школа въвеждат подобрения в преподаването

Проучват изграждането на тунел под Белославското езеро

Започва прединвестиционно проучване за изграждане на тунел под плавателен канал 2, който да свързва северната и южна част на община Белослав, съобщи кметът инж. Деян Иванов на работна среща във връзка с проекта за съоръжението. Той посочи, че тунелът може да бъде около 700 м, а заедно с подходите дължината му да стигне до 2 километра.

Предстои да се изготви анализ дали съоръжението ще бъде рентабилно и каква инвестиция за изжраждането му е необходима. Проучването, възложено и финансирано изцяло от Европейската инвестиционна банка, ще се извърши от „Ърнст и Янг България“ ЕООД. Анализът трябва да е готов до два-три месеца. Изграждането на тунел е около 6 пъти по-евтино от строителството на мостово съоръжение, посочи кметът. Белослав е градът, разположен на двата бряга на езерото и връзката между тях се осъществява с ферибот, който годишно превозва около 130 000 пътници и 500 000 автомобила безплатно.

Издръжката му е около 1.5 млн. лева и е изцяло държавно финансирана. фериботът не може да се ползва от ТИР-ове, които сега заобикалят по 30 км по Аспаруховия мост или през Девня, за да стигнат до Белослав и това е пречка за инвеститорите в общината. За осъществяване на проекта за тунел ще се търси европейско финансиране или публично-частно партньорство.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.