Ето кой е заподозреният за атентата в Страсбург Посещавал е радикални ислямистки кръгове

Стрелецът в Страсбург е трябвало да бъде задържан тази сутрин

На 12 декември 2018 да почерпят

Френската прокуратура започва разследване за тероризъм в Страсбург

Още един загинал след стрелбата в Страсбург 7 са тежко ранените, 4 - леко пострадалите

Стрелецът в Страсбург още не е заловен Официална информация от местните власти: ранените са 10

Ваня Стамболова успя, класира се за финала на „Фермата“

Престрелка в близост до коледния базар в Страсбург, има един загинал и трима ранени (ВИДЕО)

Меркел: „Няма възможности“ за промяна на споразумението за Брекзит

Битка за 15 млрд. евро стои зад атаката срещу строителите 1000 машини ще бъдат паркирани на “Цариградско шосе” в София без да пречат на гражданите

Сериозна чистка в „Локо“ (София)

Съдбата на Правителствена решават депутатите Дългът от 33 млн. лв. е от неизплатена надлимитна дейност на болницата

От „Надежда“ в Сливен искат свои съветници, узаконяване на къщите и мечтаят за среща с вътрешния министър

Възрастна жена пропадна в шахта в Пловдив

Будапеща плаши с още антимигрантски кампании

Проф. Михаил Константинов: Малкото надвишаване скоростта води до големи последици От сутрин до вечер да се публикуват смачкани коли и разкъсани тела, за да се замислят шофьорите, заяви той

Проф. Михаил Константинов. Снимка ПЛАМЕН СТОИМЕНОВ

Малкото надвишаване скоростта води до големи последици, коментира пред БТВ проф. Михаил Константинов по повод тежката катастрофа с автобус край Своге.

В случая прокуратурата твърди, че увеличението на скоростта е било с 13 км в час, но това по думите на Константинов означава 76% увеличание на кинетичната енергия.

Всяка промяна в скоростта променя кинетичната енергия и спирачния път, посочи Константинов и обясни, че ако карате с превишена скорост шансът да спрете по – трудно или да ударите друг обект се увеличава два пъти.

По думите му вината на шофьора е в това, че автобусът не е имал технически преглед, както и че има съмнения, че пътниците не са имали издадени билети.

На опашката сме по най-много катастрофи в Европа, каза още проф. Константинов. По думите му в първата година на демокрацията през 1990 г. загиналите по пътищата са 1527 души, сега са над 600.

„Може би трябва от сутрин до вечер да се публикуват смачкани коли и разкъсани тела, за да може шофьорите да се замислят. Човешкият фактор трябва да започне да се променя. Да се променят пътищата е колосална задача за десетки години. Трябва да се промени съзнанието ни“, заяви още той.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. Отдавна Мишо е заслужил да го изберем за академик,но не отговаря само на едно условие. – не е бил ченге на ДС! Инак всички виждате че е компетентен по всичко личи ни слага всички академици в малкия си джоб!! Но и той допуска грешки,числото на загинали в катастрофи през 1990 е по- голямо от 1527, нека направи справка с чичко Гугъл я..

  2. Какво е учил Пернишкият професор тя е компетентен по всичко.Я го питайте и за увеличението на раждаемостта и да ви даде ценен съвет как да се увеличи

  3. При нарастване на скоростта с 13 км/час от 40 км/час на 53 км/час, кинетичната енергия натаства със 76% (равно на 53/40 на квадрат минус 1)

  4. Проф. Чукундур, а като е износен асфалта с колко процента се увеличава риска при разрешена скорост? И как изчисли процентите и за нов „Мерцедес“, и за стар „Москвич“..?!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.