“Александровска” болница с лаборатория за PCR тестове за COVID-19

Бивш шеф на IT отдела в СГС: Всички програмисти имат достъп до файловете на съдията

Нова израелска технология може да ускори диагностицирането на COVID-19

Фейсбук започва да следи абонатите си заради коронавируса

Борис Джонсън е приет в интензивно отделение

На 7 април 2020 да почерпят

Телците да проявят търпение, Водолеите стабилизират финансите си – Дневният хороскоп на Алена

Стилиян Петров: До няколко месеца ще обявя дали се кандиратирам за президент на БФС

Коронавирусът – тор за графоманията Сред мераклиите за слава преобладават неразбрани поети

Улица в Ню Йорк е №1 по сделки с луксозни имоти Средната цена е 38,5 млн. долара

Строят апартаменти за възрастни хора

Броят на смъртните случаи от коронавирус в САЩ надхвърли 10 000

Коронавирусът предпочита мъжете

Франция съобщи за още 833 смъртни случая от Covid-19

Отмениха вечерния час в област Стара Загора

Проф. Олег Асенов: Имаше яростната хакерска атака срещу АПИ вчера

Отстранени са всички проблеми след яростната хакерска атака вчера, заяви проф. Олег Асенов, член на УС на АПИ в интервю за предаването „Сутрешен блок“ по БНТ.

„В момента правим анализи, с колегите от ГДБОП и ДАНС ще направим още анализи. Тези атаки няма да спрат, нито тази ще е последната, нито ще е първата. Знаете и за публикациите за възможно изтичане на име. Направили сме проверка, няма такава възможност. Всички превантивни мерки са взети, така че системата да работи ефективно“, каза още проф. Асенов.

По думите му за избора на национални доставчици няма монопол. „Има двама доставчика, още двама, които чакат“, уточни още той.

„Договорът, който ние сме сключили с доставчиците предоставя възможност за различни начини на придобиване на устройството, или под наем, или със закупване. Какъв метод са дали са дали самите доставчици за достъп, те са избрали единия от възможните начини, защото икономически очевидно този начин за тях е по-изгоден. Ние ще чуем мненията на превозвачите, винаги сме ги чували, диалога е повече от интензивен и конструктивен в момента. Ще направим необходимите анализи, така че тол системата да тръгне нормално“, посочи още проф. Асенов.

„Икономическият модел, тарифи и покритие беше финализиран като диалог с превозвачите преди 50 дни. Преди 50 дни ние имахме едни нови правила на играта, които трябваше да ги реализираме, целият екип и на АПИ и на доставчиците, без почивен ден. До тази дата работим с една единствена възможност да се осигури старта на тол системата. Сега имаме определени претенции, желания, становища, които са важни за нас, ние ще ги чуем и в много интензивен диалог ще направим така че да има старт на системата. Старт на 1 март, за нас план Б няма. Достатъчно време тази инфраструктура е стояла недофинансирана, достатъчно време моделите, по които са се събирали пътните такси не са съответствали на реалната експлоатация на пътната инфраструктура. Въпреки трудностите и напрежението ние ще направим още едно усилие, за да може да стартира системата от 1 март“, добави още той.

„Договорът, който ние сме сключили с доставчиците предоставя възможност за различни начини на придобиване на устройството, или под наем, или със закупване. Какъв метод са дали са дали самите доставчици за достъп, те са избрали единия от възможните начини, защото икономически очевидно този начин за тях е по-изгоден. Ние ще чуем мненията на превозвачите, винаги сме ги чували, диалога е повече от интензивен и конструктивен в момента. Ще направим необходимите анализи, така че тол системата да тръгне нормално“, посочи още проф. Асенов.

„Икономическият модел, тарифи и покритие беше финализиран като диалог с превозвачите преди 50 дни. Преди 50 дни ние имахме едни нови правила на играта, които трябваше да ги реализираме, целият екип и на АПИ и на доставчиците, без почивен ден. До тази дата работим с една единствена възможност да се осигури старта на тол системата. Сега имаме определени претенции, желания, становища, които са важни за нас, ние ще ги чуем и в много интензивен диалог ще направим така че да има старт на системата. Старт на 1 март, за нас план Б няма. Достатъчно време тази инфраструктура е стояла недофинансирана, достатъчно време моделите, по които са се събирали пътните такси не са съответствали на реалната експлоатация на пътната инфраструктура. Въпреки трудностите и напрежението ние ще направим още едно усилие, за да може да стартира системата от 1 март“, добави още той.

„Заложените средства намаляваха. На срещата с превозвачите на 10 януари те заявиха, че нашата статистика и нашите методи не са съвсем точни. Може би те са прави, аз искрено се надявам да са прави, за да има по-добри пътища в България. Срива в системата от вчера е оправен“, отбеляза още проф. Олег Асенов.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.