Арестуваха пиян търновец, счупил стъклото на аптека с камък Мъжът е известен на полицията и многократно осъждан

Намериха тяло на 40-годишен мъж в Смолянско

В Япония забраниха родители да бият децата си

Адел отслабна след раздялата

Пробация за майка, биела сина си и го пускала гол по улиците

Волен Сидеров: Внасяме проект за анекс към договора със Северна Македония

Мъж пострада, след като падна в дупка на строителен обект в Генерал Тошево

15-годишно момче се е удавило в река Огоста

Спипаха близо 9 кг марихуана в турски камион на МП Капитан Андреево

Вижте какво предлага ДПС за финансирането на партиите 0 лв. субсидии, безлимитни дарения от хора и фирма, а със спестеното - безплатни ясли и детски градини за всички

Менда Стоянова: Ще предложим общините и държавата да предоставят офиси на партиите безвъзмездно

Разкриха апаш, задигнал чантите на медицинска сестра в болница Крадецът е задържан

СГП повдигна обвинение срещу длъжностни лица от АПИ за безстопанственост на магистрала „Марица“

Задържаха мъж, отровил бездомно куче в горнооряховско село

САЩ заловиха 16 тона кокаин на кораб

Пускат новия булевард „Васил Левски“ във Варна за Великден

Новият булевард “Васил Левски” във Варна ще бъде отворен за Великден. Полагат се последните метри асфалт. В началото трафикът на автомобили по него ще се осъществява с временна организация на движение, но булевардът ще е отворен с пълния си капацитет. Това заяви зам.-кметът на Варна Христо Иванов на пресконференция, която даде съвместно с проектантския екип с ръководител Николай Димитров. Булевардът, изграден като най-големия инфраструктурен проект, трябва да разтовари интензивния трафик през града, припомни зам.-кметът.

Той нарече спекулативни всички твърдения и критики срещу новото съоръжение, чието строителство е било изстрадано от варненци с всички неудобства през последната година, година и половина. Така нареченото наклонено кръгово не е извън стандартите, защото е под 4%, подчерта Христо Иванов. Той увери жителите на „Цветния квартал“, които се оплакват, че районът им остава откъснат заради основното трасе, че ще има близка пешеходна пасарелка на 250 м от него. Във връзка с атаките срещу кръговите кръстовища по трасето, че ще създават тапи и риск от катастрофи, проектантът му Недялко Иванов посочи че тяхната пропускливост е с 30-40% по-голяма от тази на светофарните кръстовища. Реконструкцията е била изключително сложна заради подземните съоръжения, между които и 5 големи водопровода. Според главния архитект на Варна Виктор Бузев се обсъжда вариантът в бъдеще булевард“Васил Левски“ да направи връзка с Аспаруховия мост под „Максуда“.

Мащабният строеж започна през 2017г. с проектна цена от около 113 млн. лева, 80,5 млн. лв.от които бяха осигурени от правителството.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Първо – като проект – тотална тъпня !!!! Второ – 37 млн лева на километър – най-скъпите километри в света !!!!!! Да живеЙЙЙЙЙЙЙ ГЕРБ, да живеЙЙЙЙЙЙ кметът Портних (варненци му думат „потник“) – естествено от ГЕРБ!!!!!!!

  2. Жорка, не ти прави чест да говориш така. Хората искат на нас да ни е хубаво, а ние плюем, е как да стане? Когато някой прави подобни хубави неща, тогава трябва да го подкрепяме, а не да търсим под вола теле

  3. До Жоро Гласура: Нищо не разбираш! Проектът е супер … само завистлив човек като теб може да каже, че не е добре

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.