Доживотни присъди за български трафиканти в Унгария за камиона-ковчег, в който загинаха 71 мигранти

Спипаха измамник, харчил пари от сметката на болно дете в Плевенско

Изписват третия пострадал парашутист в учението на НАТО край Пловдив

Спецпрокуратурата поиска постоянен арест за кмета на Костенец

Възрастен мъж се хвърли от висок етаж на болница в Пловдив

Румен Петков се срещна с посланика на Сирия

Брадли и Ирина са готови да се срещат с други хора

Затруднено движение в тунел „Топли дол“ на „Хемус“ заради проверка на осветителните тела

Пожарникари извадиха тричленно семейство от аварирал асансьор в Горна Оряховица Техническа неизправност изпепели кола в Свищов

Млад талант пробива на музикалната сцена Йордан Марков избрал българската консерватория пред московската

Белият дом: Западните Балкани продължават да са заплаха за САЩ

Децата на Майкъл Джексън носят праха му в огърлици

Менда Стоянова: Няма опасност пари със спорен произход да влизат в партиите

Красимир Вълчев: Увеличава се броят на учениците, които не могат да интерпретират текст Няма да има нито един ощетен заради спорният текст на матурата, увери министърът на образованието

66-годишен велосипедист загина, след като го бутна кола край Аксаково

Пускат новия булевард „Васил Левски“ във Варна за Великден

Новият булевард “Васил Левски” във Варна ще бъде отворен за Великден. Полагат се последните метри асфалт. В началото трафикът на автомобили по него ще се осъществява с временна организация на движение, но булевардът ще е отворен с пълния си капацитет. Това заяви зам.-кметът на Варна Христо Иванов на пресконференция, която даде съвместно с проектантския екип с ръководител Николай Димитров. Булевардът, изграден като най-големия инфраструктурен проект, трябва да разтовари интензивния трафик през града, припомни зам.-кметът.

Той нарече спекулативни всички твърдения и критики срещу новото съоръжение, чието строителство е било изстрадано от варненци с всички неудобства през последната година, година и половина. Така нареченото наклонено кръгово не е извън стандартите, защото е под 4%, подчерта Христо Иванов. Той увери жителите на „Цветния квартал“, които се оплакват, че районът им остава откъснат заради основното трасе, че ще има близка пешеходна пасарелка на 250 м от него. Във връзка с атаките срещу кръговите кръстовища по трасето, че ще създават тапи и риск от катастрофи, проектантът му Недялко Иванов посочи че тяхната пропускливост е с 30-40% по-голяма от тази на светофарните кръстовища. Реконструкцията е била изключително сложна заради подземните съоръжения, между които и 5 големи водопровода. Според главния архитект на Варна Виктор Бузев се обсъжда вариантът в бъдеще булевард“Васил Левски“ да направи връзка с Аспаруховия мост под „Максуда“.

Мащабният строеж започна през 2017г. с проектна цена от около 113 млн. лева, 80,5 млн. лв.от които бяха осигурени от правителството.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Първо – като проект – тотална тъпня !!!! Второ – 37 млн лева на километър – най-скъпите километри в света !!!!!! Да живеЙЙЙЙЙЙЙ ГЕРБ, да живеЙЙЙЙЙЙ кметът Портних (варненци му думат „потник“) – естествено от ГЕРБ!!!!!!!

  2. Жорка, не ти прави чест да говориш така. Хората искат на нас да ни е хубаво, а ние плюем, е как да стане? Когато някой прави подобни хубави неща, тогава трябва да го подкрепяме, а не да търсим под вола теле

  3. До Жоро Гласура: Нищо не разбираш! Проектът е супер … само завистлив човек като теб може да каже, че не е добре

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.