Изписват третия пострадал парашутист в учението на НАТО край Пловдив

Спецпрокуратурата поиска постоянен арест за кмета на Костенец

Възрастен мъж се хвърли от висок етаж на болница в Пловдив

Румен Петков се срещна с посланика на Сирия

Брадли и Ирина са готови да се срещат с други хора

Затруднено движение в тунел „Топли дол“ на „Хемус“ заради проверка на осветителните тела

Пожарникари извадиха тричленно семейство от аварирал асансьор в Горна Оряховица Техническа неизправност изпепели кола в Свищов

Млад талант пробива на музикалната сцена Йордан Марков избрал българската консерватория пред московската

Белият дом: Западните Балкани продължават да са заплаха за САЩ

Децата на Майкъл Джексън носят праха му в огърлици

Менда Стоянова: Няма опасност пари със спорен произход да влизат в партиите

Красимир Вълчев: Увеличава се броят на учениците, които не могат да интерпретират текст Няма да има нито един ощетен заради спорният текст на матурата, увери министърът на образованието

66-годишен велосипедист загина, след като го бутна кола край Аксаково

Иран твърди, че е свалил американски шпионски дрон

Шокиращи подробности за арестуваната българка в Гърция, продавала детско порно Правила нецензурни снимки на 5-годишната си сестра

Пускат новия булевард „Васил Левски“ във Варна за Великден

Новият булевард “Васил Левски” във Варна ще бъде отворен за Великден. Полагат се последните метри асфалт. В началото трафикът на автомобили по него ще се осъществява с временна организация на движение, но булевардът ще е отворен с пълния си капацитет. Това заяви зам.-кметът на Варна Христо Иванов на пресконференция, която даде съвместно с проектантския екип с ръководител Николай Димитров. Булевардът, изграден като най-големия инфраструктурен проект, трябва да разтовари интензивния трафик през града, припомни зам.-кметът.

Той нарече спекулативни всички твърдения и критики срещу новото съоръжение, чието строителство е било изстрадано от варненци с всички неудобства през последната година, година и половина. Така нареченото наклонено кръгово не е извън стандартите, защото е под 4%, подчерта Христо Иванов. Той увери жителите на „Цветния квартал“, които се оплакват, че районът им остава откъснат заради основното трасе, че ще има близка пешеходна пасарелка на 250 м от него. Във връзка с атаките срещу кръговите кръстовища по трасето, че ще създават тапи и риск от катастрофи, проектантът му Недялко Иванов посочи че тяхната пропускливост е с 30-40% по-голяма от тази на светофарните кръстовища. Реконструкцията е била изключително сложна заради подземните съоръжения, между които и 5 големи водопровода. Според главния архитект на Варна Виктор Бузев се обсъжда вариантът в бъдеще булевард“Васил Левски“ да направи връзка с Аспаруховия мост под „Максуда“.

Мащабният строеж започна през 2017г. с проектна цена от около 113 млн. лева, 80,5 млн. лв.от които бяха осигурени от правителството.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Първо – като проект – тотална тъпня !!!! Второ – 37 млн лева на километър – най-скъпите километри в света !!!!!! Да живеЙЙЙЙЙЙЙ ГЕРБ, да живеЙЙЙЙЙЙ кметът Портних (варненци му думат „потник“) – естествено от ГЕРБ!!!!!!!

  2. Жорка, не ти прави чест да говориш така. Хората искат на нас да ни е хубаво, а ние плюем, е как да стане? Когато някой прави подобни хубави неща, тогава трябва да го подкрепяме, а не да търсим под вола теле

  3. До Жоро Гласура: Нищо не разбираш! Проектът е супер … само завистлив човек като теб може да каже, че не е добре

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.