Откриха изложба на съвременно българско изкуство в Европейския парламент

15-годишен е открил стрелбата в училището в Кентъки Загинали са момче и момиче

Румен Порожанов: Земеделските производители трябва да получават справедлива цена за продуктите си

България на 56 място в класация на най-добрите страни в света

Скандал със зетя на Орбан може да струва на Унгария €43,7 млн. ОЛАФ готви глоба на Будапеща за злоупотреба с еврофондове

Фалстарт на делото срещу Ченалова

КЕВР: Спекулация са твърденията за драстично поскъпване на тока за бита

Съдът в Румъния определи като неприемливи части от промените в правосъдното законодателство

Предсрочни президентски избори във Венецуела до края на април

Еманюел Макрон ще се срещне с Доналд Тръмп края на април

Разпитаха американския правосъден министър във връзка с евентуалната руска намеса на изборите в САЩ

Българският филм „Ага“ ще закрие кинофестивала „Берлинале“

Организацията “Шалом”: Законът трябва да осигури право на собствена изява

Екатерина Захариева: ЕК е отпуснала средства за комуникационната сигурност на Западните Балкани

Хиляди левове се харчат за спасителни акции у нас

Пуснаха обществената поръчка за тунел „Железница“

Агенция „Пътна инфраструктура“ пусна обществената поръчка за Лот 3.1 от магистрала „Струма“ – тунел „Железница“. Стойността на поръчката е 250 млн. лв. без ДДС, а кандидатите могат да подават офертите си до 17,30 ч. на 19 октомври, а офертите на фирмите ще бъдат отворени в 14 ч. на 20 октомври 2017 г.

Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

Обществената поръчка е в 3 обособени позиции – за тунела, който ще е около 2 км и ще бъде най-дългият досега изграждан у нас, и за пътя преди и след съоръжението.

Обособените позиции са три – Подучастък №1 от км 366+000 до км 366+720, включително обслужващ тунелен път при северния портал на тунел „Железница“ на стойност 34 млн. лв. без ДДС. Срокът за изпълнение на проектирането и строително-монтажните работи е 600 календарни дни.

Подучастък №2 от км 366+720 до км 369+000, включително обслужващ тунелен път при южния портал на тунел „Железница“ и площадка за хеликоптери на стойност: 194 млн. лв. без ДДС. Срокът за изпълнение на проектирането и строително-монтажните работи е 1060 календарни дни.

Подучастък №3 от км 369+000 до км 370+400. Индикативна стойност: 22 млн. лв. без ДДС. Срокът за изпълнение на проектирането и строително-монтажните работи е 660 календарни дни.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (9)

  1. 2 км за 300 милиона лева, парцала Борисов пак наточил секкирата. Нали се сещате, че Норвегия направи 14 км тунел за 250 милиона, а крадливия боклук Борисов за 300 милиона 2 км ще прави. Няма да сравняваме данъците и заплатите в Норвегия с тези в България., защото за 300 милиона ще излезе, че трябва да се изкопаят 30 км тунел.

  2. Време е за протести, тези крадци трябва да бъдат наказани и въдворени в затвора.

  3. Наш Бойко не си поплюва, ще открадне 280 милиона от тези 300 за тунела, останалите 20 милиона са достатъчни, за да се прокопае тунела и да се въведе в експлоатация.

  4. А лошият матриял блее ли блее, но бойко знае прекрасно, че никой от лошия матриял не може да смята.

  5. Абе тоя крадлив парцал Борисов срам и съвест няма, но поне началниците му да го озаптят, защото това е безумно крадене.

  6. Началниците на Борисов получават дял от откраднатите милиарди от българския народ, за това не забелязват якото крадене.

  7. Гьостерицата ще оправи крадливия парцал борисов и айдуците му, но лошият матриял спи дълбок сън.

  8. Приятели защо веднага скачате да плюете? Има ли нещо, което е за развитието на България веднага скачаме и само пречкане без да осъзнаваме фактите! В Норвегия има хиляди тунели, има натрупан много опит и технологични възможности. Освен това там скалните особености са много подходящи поради, което изостават тунелите така без подкрепящи съоръжения. Ето най-дългият тунел в света лаердал 25км струва 125 млн. долара единствената работа е да се пробива вижте висящите скали в ютуб, има даже много по зле тунели, които са евтинки по няколко млн. в ютуб `Crazy Tunnel in Norway` Но, ако вземем предвид тип магистрален тунел с всички предпазни съоръжения даже си е евтинко в сравнение например с Дъблинския тунел 4,6 км струвал около 625 млн. евро или 139 млн. евро за километър т.е. 271 млн. лв за километър. Има много други примери.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.