Борисов поиска пълна проверка на сделката за ЧЕЗ и на купувача

Красимир Вълчев: Не е желателно закриването на още училища

Български лекарски съюз ще подпише рамковия договор за 2018

“Дунав” с втора поредна победа

Министър Ангелкова: Русия, Китай и далечните пазари са много важни за българския туризъм

В Банско арестуваха 6 лица за проституция и дрога

БСП готви концепция за партийна телевизия

Без почивка за бавния и напрегнат ЦСКА

Британец продаде марков чайник на 200 години за 650 000 евро

Атина към Анкара: Не сме Ирак или Сирия, можем да се защитим

Мария Захарова: Кокаинът в посолството в Аржентина няма общо с руските дипломати

Започна градеж на храм “Св.Райко Шуменски”

Тази година откриват „Пловдивци“ – първият нов язовир от 30 години

Протестиращи блокираха отново пътя Е-79 край Видин

Кушията в Априлово през обектива на “Труд” (СНИМКИ)

Пушачите масово крият стряскащите картинки по кутиите с цигари

Снимка: Архив

Бум се отчита в продажбите на табакери, кутии и стикери след въвеждането на стряскащите картинки върху опаковките на цигарите, информира БТВ.

Константин Тодоров пуши повече от 10 години и след въвеждането на неприятните картинки върху опаковките се опитва да ги прикрие. Признава обаче, че го прави само заради другите хора, тъй като него лично него не го безпокои.

„Аз отдавна пуша, но като седнеш някъде на маса, хората се притесняват страшно много от картинките”, обяснява той.

За да си гарантира комфорт, Константин е намерил решение. “На пазара освен картонените опаковки, които струват само няколко стотинки, има и безплатни стикери. По-скъпият вариант са табакерите, които могат да струват и над 40 лева, ако са луксозни”, казва той.

Търговците разказват, че пушачите имат и друга стратегия – предпочитат картинки, които не са им толкова неприятни.

И според търговците, и според психолозите картинките не отказват пушачите от цигарите- продажбите не намаляват. Пушачите просто се опитват да бранят личното си пространство.

„Единственият спасителен механизъм от нашата стратегия е да намерим вариант ние да се адаптираме и като реакция да смекчим това, което не ни харесва, така че да запазим максимално своята територия”, коментира психологът Маргарита Бакрачева.

 

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Картинките са по-яки и от рекламата на Азис,която бе разлепена по билбордовете в София навремето.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.