Двоен самоубийствен атентат в Нигерия взе най-малко 12 жертви

Искрен Веселинов: Ние от ВМРО сме категорични, че няма да подкрепим Истанбулската Конвенция, независимо колко превода и бъдат направени

Населението на Велико Търново се увеличава За кратко време жителите на старата столица са се увеличили с 1000 души

Прокуратурата образува досъдебно производство по случая с дъщерите в Свищов Анкета е показала, че са лица в риск, а нямат личен лекар

Слаба охрана улеснила атентата на летището в Сарафово Никой не е забелязал терориста, поставил бомбата в автобуса с израелски туристи

Гребеца от “Наглите” остава в затвора Отвлечен от бандата излиза предсрочно

Наши депутати ще ритат футбол с азерски От 2020 г. Получаваме азерски газ

Зеленият рекет е убийствен за българската икономика (обзор) Шепа псевдоеколози блокират развитието на страната, заяви пред “Труд” председателят на АИКБ Васил Велев

Красен Кралев: Ще подготвим искане за частично изменение на плана за управление на Витоша

Първо издание на книга за Хари Потър беше откраднато във Великобритания

Себастиан Курц: На ЕС му липсва фокус по големите въпроси

Духът на Шотландия уловен в изложба

Назначиха трима заместник-директори на Националната следствена служба

МО: Военновъздушните сили изпълниха поставените задачи с необходимата ефективност през 2017

Топлата зима напълни водоеми в Шуменско с птици

ПУ „Паисий Хилендарски“ организира национална маркетингова конференция

Пловдивският университет „Паисий Хилендарски“ ще е домакин на 18 ноември на национална научно-практическа маркетингова конференция за студенти и докторанти от цялата страна. Форумът е под названието „Филип Котлър и маркетингът – традиции, превъплъщения, визии“ и е посветен на 85-годишния юбилей на всепризнатия основоположник и лидер на съвременния маркетинг.
Организаторите не предвиждат такса за участие, каквато е практиката при подобни инициативи, а освен това всички текстове на разработките ще бъдат включени в сборник, който отново ще се разпространява безплатно, обясни доц. д-р Велин Станев, председател на организационния комитет на конференцията. Той уточни, че всички участници, представили доклад по време на конференцията, ще получат специален сертификат.
Основните тематични направления позволяват материалите да са в широк спектър: потребителско поведение; интегрирани маркетингови комуникации; маркетингов мениджмънт; новите маркетингови измерения. По време на конференцията на 18 ноември ще се учреди и клуб „Маркетинг“ към ПУ, съобщиха организаторите на форума от катедра „Маркетинг и МИО“.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.