ПУ "Паисий Хилендарски" организира национална маркетингова конференция

Пловдивският университет "Паисий Хилендарски"

Пловдивският университет "Паисий Хилендарски" ще е домакин на 18 ноември на национална научно-практическа маркетингова конференция за студенти и докторанти от цялата страна. Форумът е под названието "Филип Котлър и маркетингът - традиции, превъплъщения, визии" и е посветен на 85-годишния юбилей на всепризнатия основоположник и лидер на съвременния маркетинг.

Организаторите не предвиждат такса за участие, каквато е практиката при подобни инициативи, а освен това всички текстове на разработките ще бъдат включени в сборник, който отново ще се разпространява безплатно, обясни доц. д-р Велин Станев, председател на организационния комитет на конференцията. Той уточни, че всички участници, представили доклад по време на конференцията, ще получат специален сертификат.

Основните тематични направления позволяват материалите да са в широк спектър: потребителско поведение; интегрирани маркетингови комуникации; маркетингов мениджмънт; новите маркетингови измерения. По време на конференцията на 18 ноември ще се учреди и клуб "Маркетинг" към ПУ, съобщиха организаторите на форума от катедра "Маркетинг и МИО".

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Региони