Симеон Караколев, съпредседател на Националната овцевъдна и козевъдна асоциация: 5000 души ще изливат козе мляко утре пред Министерски съвет

92-годишна дряновка хвърли от терасата 25 000 лева дар за ало измамници Бабата "изгоряла" по схемата „съдействие на полицията"

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 18 юли 2018

Доналд Тръмп заяви, че срещата му с Владимир Путин е преминала по-добре от срещата на върха в НАТО

Дават на съд 25-годишен за убийството на 7-годишната Дамла в Момчилград

Директорът на бургаската полиция пред „Труд“: Няма засечено движение на животни от огнища на чума

Русия задържа бивш топ следовател за връзки с мафията

Кметът на Банско проведе учредително събрание на Организацията за управление на Туристически район Рила – Пирин

Земетресение с магнитуд 4.7 по скалата на Рихтер е регистрирано в Албания

Задържаха шофьор, блъснал фатално дете и избягал

БСП – София иска изслушване на ръководството на „Топлофикация София“

Трактор се заби в къща в село Царевец Водачът нахлул в часния двор, за да избегне катастрофа с камион

Само 8 от изследвани 21 горски и крайградски чешми около Сливен са с годна за пиене вода

Мини цунами удари два испански курорта Няма данни за пострадали

Обявиха за издирване изчезналия Владо Бореца от Берковица Възрастният мъж страда от деменция, няма го от 2 седмици

Първи компактен SUV от Citroen

Първият компактен SUV на Citroen поема по пътя към бъдещите си клиенти. На предстоящия автосалон в Женева в началото на март ще бъде представен концептуалният модел C-Aircross, който може да се превърне в сериен до края на годината. Така френската компания продължава ударното модернизиране на продуктовата си гама.

Днес актуалният дизайнерски стил на марката се диктува от автомобили като C4 Cactus и съвсем новия C3, избран наскоро за градска кола на 2017 г. в България. Съвсем логично студията C-Aircross носи същите външни белези – дневните LED светлини са отделени от фаровете и са разположени високо, точно под предния капак. Основните фарове са в бронята, а допълнителни LED светлини греят в предния край на релсите на покрива. Долната част на калниците, броните и праговете са покрити с черни защитни облицовки – типично за SUV. На тези места са интегрирани големите въздушни капсули на т.нар. Air Bumps – изобретени от Citroen предпазни компоненти, които имат защитна и декоративна функция. Въпросните „въздушни брони” пазят каросерията от ожулвания, надрасквания и леки удари, каквито се случват често при всекидневна експлоатация в градски условия. За по-добра аеродинамика в предната броня са направени въздухозаборници, в предните врати има въздушни канали, а под задната броня е монтиран дифузьор.

С дължината си от 4,15 м концептуалният C-Aircross паркира в групата на малките градски SUV-ове като Peugeot 2008, Renault Captur и Nissan Jike. С широчина 1,74 м той превъзхожда с 1 см C4 Cactus и е с 9 см по-висок – 1,63 м. Интериорът е оформен твърде футуристично и изглежда далеч от серийното изпълнение. Големият 12-инчов тъчскрийн напомня на инфо-развлекателните системи с С3 и С4 Cactus. Идеята на конструкторите да покажат всички данни от работата на автомобила на Head-Up дисплей пред очите на водача е много авангардна, но едва ли ще бъде приложена серийно. Същото важи за срещуположно отварящите се врати без колона между тях и за камерите вместо външни огледала. Камерата във вътрешното огледало обаче вече е приложена от Citroen в С3 и дава възможност за заснемане на фотография и видео по време на пътуване, като кадрите веднага могат да бъдат споделени чрез интернет в социалните медии. Изобщо комуникациите са от най-ново поколение, тъй като и в подглавниците на предните и задните седалки са монтирани говорители и микрофони, а смартфоните ще се зареждат безжично в гнездо на конзолата до скоростния лост.

В този сегмент французите се отказват от задвижване на четирите колела, което прави колата по-тежка, по-скъпа и по-жадна за гориво. За повишаване на сцеплението върху хлъзгави настилки служи електронна система за тракшън контрол с възможност за превключване в различни режими съобразно пътните условия. За двигателите към момента няма конкретна информация, очаква се гамата да е идентична с тази на С3 и С4 Cactus.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.