Цветан Цветанов проведе среща с представители на Фондация „Америка за България“

Връщат дело срещу Огнян Стефанов Журналистът взел пари на ръка по поръчка на банкера-беглец Цветан Василев

Евродепутатът Андрей Новаков представи програма A.L.E.C.O. в Благоевград

Спецсъдът реши: Кметицата на „Младост“ остава в ареста Заместничката на Десислава Иванчева – Биляна Петрова и посредникът в схемата Петко Дюлгеров също ще бъдат зад решетките

В Берлин обезвредиха бомбата от Втората световна война

Опашка от ценители на изложба на Вежди в Люксембург Скулптурите са подредени в Галерия 88

Установиха салмонелна инфекция в старозагорска детска градина

И Румъния мести посолството си в Ерусалим Президентът Йоханис не бил информиран

Другият пострадал полицай: Хвръкна ми шапката и започнах да плюя стъкла

Къде ще се срещнат Доналд Тръмп и Ким Чен Ун – вижте вариантите (ИНФОГРАФИКА)

Полицаи от Силистра задържаха трима мъже за извършване на незаконна иманярска дейност

Каракачанов оглави Националния комитет за честване на 1300 години от победата на кан Тервел при Константинопол

Футболен Биг Брадър заради хулиганите

Държавата отделя 25 млн. лева за извънкласни дейности в училищата

Кметовете в Шуменско с денонощни дежурства срещу пожари Заповед с мерки срещу огнени стихии

Първи компактен SUV от Citroen

Първият компактен SUV на Citroen поема по пътя към бъдещите си клиенти. На предстоящия автосалон в Женева в началото на март ще бъде представен концептуалният модел C-Aircross, който може да се превърне в сериен до края на годината. Така френската компания продължава ударното модернизиране на продуктовата си гама.

Днес актуалният дизайнерски стил на марката се диктува от автомобили като C4 Cactus и съвсем новия C3, избран наскоро за градска кола на 2017 г. в България. Съвсем логично студията C-Aircross носи същите външни белези – дневните LED светлини са отделени от фаровете и са разположени високо, точно под предния капак. Основните фарове са в бронята, а допълнителни LED светлини греят в предния край на релсите на покрива. Долната част на калниците, броните и праговете са покрити с черни защитни облицовки – типично за SUV. На тези места са интегрирани големите въздушни капсули на т.нар. Air Bumps – изобретени от Citroen предпазни компоненти, които имат защитна и декоративна функция. Въпросните „въздушни брони” пазят каросерията от ожулвания, надрасквания и леки удари, каквито се случват често при всекидневна експлоатация в градски условия. За по-добра аеродинамика в предната броня са направени въздухозаборници, в предните врати има въздушни канали, а под задната броня е монтиран дифузьор.

С дължината си от 4,15 м концептуалният C-Aircross паркира в групата на малките градски SUV-ове като Peugeot 2008, Renault Captur и Nissan Jike. С широчина 1,74 м той превъзхожда с 1 см C4 Cactus и е с 9 см по-висок – 1,63 м. Интериорът е оформен твърде футуристично и изглежда далеч от серийното изпълнение. Големият 12-инчов тъчскрийн напомня на инфо-развлекателните системи с С3 и С4 Cactus. Идеята на конструкторите да покажат всички данни от работата на автомобила на Head-Up дисплей пред очите на водача е много авангардна, но едва ли ще бъде приложена серийно. Същото важи за срещуположно отварящите се врати без колона между тях и за камерите вместо външни огледала. Камерата във вътрешното огледало обаче вече е приложена от Citroen в С3 и дава възможност за заснемане на фотография и видео по време на пътуване, като кадрите веднага могат да бъдат споделени чрез интернет в социалните медии. Изобщо комуникациите са от най-ново поколение, тъй като и в подглавниците на предните и задните седалки са монтирани говорители и микрофони, а смартфоните ще се зареждат безжично в гнездо на конзолата до скоростния лост.

В този сегмент французите се отказват от задвижване на четирите колела, което прави колата по-тежка, по-скъпа и по-жадна за гориво. За повишаване на сцеплението върху хлъзгави настилки служи електронна система за тракшън контрол с възможност за превключване в различни режими съобразно пътните условия. За двигателите към момента няма конкретна информация, очаква се гамата да е идентична с тази на С3 и С4 Cactus.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.