Кметът на София Йорданка Фандъкова присъства в Киев на откриването на площад на името на Димитър Пешев

Григор започна срещу слаб египтянин вместо срещу опитния Троицки на “Ролан Гарос” Българинът взе първия сет на едно

71-годишен шофьор опитал да подкупи катаджии

Димитър Данчев: Бедността е причина да не сме в Еврозоната

Атанас Йовчев от Варна: Плодове, чай и мед спасяват от тежки болести Само за 20 дни мъжът стопил 16 килограма

Четирима убити и 11 ранени при въздушен удар в столицата на Йемен Сана

Освободени от работа шофьори се жалват в Инспекцията по труда за неизплатени възнаграждения 304 нарушения на законодателство са установили проверяващите през април

Премиерът Борисов откри паметна плоча на Димитър Пешев (СНИМКИ)

Олдън Еренрайх е младият Хан Соло Емилия Кларк с централна женска роля

Цветан Цветанов проведе работна среща с министър-председателя на Косово Рамуш Харадинай

Вилма Елес се завърна на екран Коварната Каролин от "Времето лети" мечтае за положителна роля

Двама палестинци са убити от израелски огън на Ивицата Газа

Александър Сано: Вярвам в любовта и затова ми се случва

Цветан Цветанов се срещна с президента на Албания Илир Мета

Цветан Цветанов участва в регионалната Балканска молитвена закуска в Тирана

Развитие на националната туристическа реклама сред приоритетите на министерството на туризма

Снимки Пламен Стоименов

Подобряване качеството на туристическата услуга, на политиките и регулациите в сектора на туризма и развитие на националната туристическа реклама.Това са част от приоритетите, които служебният министър на туризма Стела Балтова очерта пред журналисти днес. Тя представи и своя екип – Биляна Райчинова, която е началник на кабинета, и Ирена Георгиева, заместник министър на туризма.

“Изключително важно е да успеем да изпълним Годишната програма за национална туристическа реклама“, уточни служебният министър. Балтова уточни, че й предстоят срещи с различни нива в държавата, на които да стане ясно, че сме готови за силен летен сезон 2017 г. „Политиката, която ще продължа и вече я съобщих на бизнеса, е националната програма за туристически маркетинг, която трябва да бъде изготвена до края на месец май“, допълни тя.

“За летен сезон 2017 г. е нужно да се категоризират местата за настаняване и заведения, при концесионната дейност е нужно да се завършат започнатите концесии, и да се контролират плажовете, спрямо концесии и наеми. Към момента 49 плажа имат концесии, а до 28 февруари ще има нови пет подписани договори”, уточни Балтова.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.