Унифицирани формуляри за услуги публикува общината в Търговище

БМВ се наниза на мантинела, шофьорът без травми

Четири деца загинаха при пожар в младежки лагер в Русия

Доналд Тръмп: Борис Джонсън ще бъде велик

България е дала гражданство на 914 чужденци за година Най-голям брой от тях са руснаци и украинци

ГЕРБ предлага машинното гласуване да остане за парламентарни избори В такъв случай вот с машини няма да има само на местни избори

Поразителната Бела Хадид Неочаквано добра комбинация от палестински и холандски гени

Япония се оплака, че Русия и Южна Корея са нарушили въздушното й пространство

488 са свободните места след VІІ клас след второто класиране в гимназиите в Търновско Четири са закритите паралелки в областта

Скришно назначават директор на Природен парк „Витоша“

Иван Тотев: Очаквам между 8 и 10 номинации за кмет на Пловдив

Кобрата гледа към бой за титлата

Лекари оперираха успешно онкоболна жена

Брад Пит, Леонардо ди Каприо и любовта им към грънчарството

Наркопласьор 6 години бил без лична карта

Развитие на националната туристическа реклама сред приоритетите на министерството на туризма

Подобряване качеството на туристическата услуга, на политиките и регулациите в сектора на туризма и развитие на националната туристическа реклама.Това са част от приоритетите, които служебният министър на туризма Стела Балтова очерта пред журналисти днес. Тя представи и своя екип – Биляна Райчинова, която е началник на кабинета, и Ирена Георгиева, заместник министър на туризма.

„Изключително важно е да успеем да изпълним Годишната програма за национална туристическа реклама“, уточни служебният министър. Балтова уточни, че й предстоят срещи с различни нива в държавата, на които да стане ясно, че сме готови за силен летен сезон 2017 г. „Политиката, която ще продължа и вече я съобщих на бизнеса, е националната програма за туристически маркетинг, която трябва да бъде изготвена до края на месец май“, допълни тя.

„За летен сезон 2017 г. е нужно да се категоризират местата за настаняване и заведения, при концесионната дейност е нужно да се завършат започнатите концесии, и да се контролират плажовете, спрямо концесии и наеми. Към момента 49 плажа имат концесии, а до 28 февруари ще има нови пет подписани договори“, уточни Балтова.

 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.