Развитие на националната туристическа реклама сред приоритетите на министерството на туризма

Снимки Пламен Стоименов

Подобряване качеството на туристическата услуга, на политиките и регулациите в сектора на туризма и развитие на националната туристическа реклама.Това са част от приоритетите, които служебният министър на туризма Стела Балтова очерта пред журналисти днес. Тя представи и своя екип – Биляна Райчинова, която е началник на кабинета, и Ирена Георгиева, заместник министър на туризма.

„Изключително важно е да успеем да изпълним Годишната програма за национална туристическа реклама“, уточни служебният министър. Балтова уточни, че й предстоят срещи с различни нива в държавата, на които да стане ясно, че сме готови за силен летен сезон 2017 г. „Политиката, която ще продължа и вече я съобщих на бизнеса, е националната програма за туристически маркетинг, която трябва да бъде изготвена до края на месец май“, допълни тя.

„За летен сезон 2017 г. е нужно да се категоризират местата за настаняване и заведения, при концесионната дейност е нужно да се завършат започнатите концесии, и да се контролират плажовете, спрямо концесии и наеми. Към момента 49 плажа имат концесии, а до 28 февруари ще има нови пет подписани договори“, уточни Балтова.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.