Ученици искат грипна ваканция от кмета на Шумен Няма достатъчно болни, решават в петък

Организаторът на схемата за пране на 900 000 евро два пъти бягал от правосъдието

104-годишен варненец получи дарове от кмета

Наблюдават трима българи за симптоми на коронавирус

САЩ забраняват използването на китайски дронове

Задържаха трима, секли незаконно и продавали дърва по къщите Конфискува се и дървеният материал от имотите на купувачите

До 100 хил. лева глоба за нарушения при храните

Кола излетя от пътя и се преобърна край Благоевград

Полицията в Несебър състави 46 акта за 24 часа Мъртво пиян водач спипан в Бургас

Фалшиво сирене откриха на Женския пазар

Работодатели: Партия „Възраждане“ няма място на протеста на бизнеса

7 продуцентски къщи с интерес да снимат в Бургас

Представители на бизнеса протестираха пред община Варна

Обявиха учредителната декларация на партия „Има такъв народ“

Ердоган: Планът на Тръмп за Близкия Изток е неприемлив

Регионалният министър Петя Аврамова: Основното е да продължим политиката за нови магистрални и скоростни пътища

Министерството е следващата стъпка, в която бих могла да вложа усилия и да бъда полезна. Изключително разчитам на екипа си, който е с много добра експертиза и много опит, разбира се предизвикателствата са големи и никак не са малко. Това каза пред БНТ Новият министър на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова, която встъпи в длъжност вчера, приемайки поста на подалия оставка Николай Нанков.

„Аз съм инженер, познавам бранша, а в същото време като министър ще изпълнявам политическата програма на правителството. Ще има приемственост в политиката на министерството, основното е да продължим политиката за нови магистрални и скоростни пътища, за нова републиканска и пътна мрежа. Освен това, през 2019 г. стартират инвестиционните проекти, по които ВиК операторите ще бъдат бенефициенти за първи път. Ще продължим и въвеждането на новата тол система“, каза министърът.

Аврамова коментира и въпросът дали е възможно нейният предшественик Николай Нанков да остане във ведомството, като поеме длъжността зам.-министър.

„Хора със знание и опит като Николай Нанков трябва да бъдат включени в работата, така че за мен ще бъде много ценно да ползвам неговите знания и опит. Той ще бъде един от стълбовете в министерството, ако приеме тази възможност да остане. Засега няма решение по този въпрос.“

Относно трите министерски оставки заради трагедията на пътя за Своге, Аврамова коментира, че политическата отговорност е морален акт на съпричастност към трагедията, не означава непременно вина на всеки министър.

За бъдещите приоритети в работата си, министър Аврамова е категорична, че ще продължи контрола върху всички проекти – и действащи, и бъдещи.

„Инвеститорски контрол, който трябва да бъде завишен по изпълнението на всички инфраструктурни проекти, контрол за работата на ДНСК, както и към лицензираните фирми за строителен надзор. С колегите ще помислим, ако трябва ще променим и нормативната база за контрола на тези фирми, извършващи надзор“, каза тя.

Като бивш председател на Общинския съвет във Враца, Аврамова заяви, че относно пътната мрежа в Северозападна България, ще продължи интензивно със строителството на АМ „Хемус“, а разчетите са 2014 г. тя да бъде приключена. С голямо значение е и пътят Видин – Ботевград, изключително важен за Северозападна България, допълни министърът.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. Само Нанков не бива да остава там! Това е скандално! Некадърността му нанесе страшни щети.

  2. Бихте ли уточнили все пак годината? 2014 ако не се лъжа, мина. Кое точно е сбъркано – двойката или единицата (т.е. 3014 или 2024 ще завършим Хемус)?

  3. Нанков хич не се оправяше с контрола в повереното му ведомство, нито с възлагането на поръчки. Дано в ръцете на новата министърка това се промени.

  4. Сори, но като я чета тая – има мъдрост колкото единия тестис на боко.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.