Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Учени създадоха карта на движението на мисълта в мозъка

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 януари 2018

Най-интересните изложби по света тази пролет

Похитител платил такси с пръстени на жертвата си Отвлечената ядосала бандита, че не му дава пари на заем

Министър Красимир Каракачанов за инцидента със самолета “Спартан”: Вторият пилот се е обучавал за първи

Публикация на турски език в профила на Радев (обзор) Има препратка към сайт за бързи кредити в южната ни съседка

Караянчева поздравява всички шефове на европейски комисии Форумът ще се излъчва на живо в интернет

ГЕРБ уличиха в лъжа БСП преди вота (обзор) Митниците и ДАНС спрели теч за милиарди още през 2016-та

НСО и хакерите

САЩ призоваха Турция да прояви въздържаност в Сирия

Сняг, студ и лед – опасно време в 19 области

Бяла мида и рапан спасяват риболовния сезон Слаб улов тормози хората по Черноморието

Регионалният министър: През 2025 г. приключваме изграждането на АМ „Хемус“, завършваме АМ „Струма“ през 2023 г.

Министър Николай Нанков Снимка: Архив

През 2025 г. приключваме изграждането на АМ „Хемус“ от София до Варна, а 2023 г. завършваме АМ „Струма“. Това обяви министърът на регионалното развитие Николай Нанков в пред БТВ.

По думите му за трасето от АМ „Хемус” до разклона до Тетевен има подписан договор. „Проектира се, надявам се 2018 г. да започнем с реалното изграждане. До разклона Плевен – Ловеч, дължината е 50 км, има 3 участъка, които в момента се проектират. През 2018 г., ако тръжните процедури минат без обжалване, можем да започнем с изграждането на тези нови 50 км. Със сигурност в следващите 3 години магистралата трябва да задмине Ловеч. Надявам се 2021 – 2022 г. отсечките до Велико Търново ще бъдат завършени“, уточни министърът.

Във връзка с изграждането на АМ „Струма“ Нанков обяви: „В пълнота за „Струма“ говорим за 2023 г., с тежкия участък – Кресненското дефиле като процедури и строителство. За това трасе сме се спрели в момента на така наречения „полуизточен вариант“. При него движението в посока Кулата ще се осъществява в дефилето, а движението в посока София ще се осъществява източно от дефилето. И от икономическа, но най-вече от гледна точка пътна безопасност и скорост на изпълнение, това е най-оптималният вариант“.

Нанков обясни, че ще има 5 пътни възела и две връзки, с които ще можем да преминаваме от едното трасе в другото.

Още догодина ще бъде пуснат 25-километровият участък до Сандански.

Министърът на регионалното развитие увери, че санирането по националната програма продължава.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.