Въоръжени атакуваха Министерството на информацията в Кабул

13 души са задържани преди дербито между „Левски“ и „ЦСКА“

Оставиха в ареста 21-годишния мъж, обвинен в убийството на майка си

​В Словения заловиха 275 кг наркотици, задържани са 9 души

Сайтът на парламента се срина

Берен Саат се скара със свекърва си

Една Деси пролет прави Деси Ламбина изпразни сметките си за благотворителния проект „Магис”

Задържаха трима души за пушене на марихуана пред НС

Адел се раздели със съпруга си

Алла Пугачова бяга от болница, заради Емил Руската Примадона стана на 70

Косово върна в страната над 100 джихадисти и техни семейства от Сирия

Елизабет Шу в комиксова екстраваганца „The Boys” се насочва към тийн аудиторията

Евродепутатът Ева Майдел: Имаме най-добрите икономически показатели в новата история на България

Билков цяр „Разгонен козел” носи потентност Фармацевтка забърква 135 фиторецепти, има дори за рак

Четирима пострадаха при верижна катастрофа край Търново Помляни са 6 коли на пътя Велико Търново – София край с. Ново село

Регионалният министър: През 2025 г. приключваме изграждането на АМ „Хемус“, завършваме АМ „Струма“ през 2023 г.

През 2025 г. приключваме изграждането на АМ „Хемус“ от София до Варна, а 2023 г. завършваме АМ „Струма“. Това обяви министърът на регионалното развитие Николай Нанков в пред БТВ.

По думите му за трасето от АМ „Хемус” до разклона до Тетевен има подписан договор. „Проектира се, надявам се 2018 г. да започнем с реалното изграждане. До разклона Плевен – Ловеч, дължината е 50 км, има 3 участъка, които в момента се проектират. През 2018 г., ако тръжните процедури минат без обжалване, можем да започнем с изграждането на тези нови 50 км. Със сигурност в следващите 3 години магистралата трябва да задмине Ловеч. Надявам се 2021 – 2022 г. отсечките до Велико Търново ще бъдат завършени“, уточни министърът.

Във връзка с изграждането на АМ „Струма“ Нанков обяви: „В пълнота за „Струма“ говорим за 2023 г., с тежкия участък – Кресненското дефиле като процедури и строителство. За това трасе сме се спрели в момента на така наречения „полуизточен вариант“. При него движението в посока Кулата ще се осъществява в дефилето, а движението в посока София ще се осъществява източно от дефилето. И от икономическа, но най-вече от гледна точка пътна безопасност и скорост на изпълнение, това е най-оптималният вариант“.

Нанков обясни, че ще има 5 пътни възела и две връзки, с които ще можем да преминаваме от едното трасе в другото.

Още догодина ще бъде пуснат 25-километровият участък до Сандански.

Министърът на регионалното развитие увери, че санирането по националната програма продължава.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.