Лиляна Павлова: За нас е важно да се „прочисти“ системата, дори това да донесе още щети на ГЕРБ

Алисия Викандер пак ще бъде Лара Крофт Актрисата се готви за зрелищно продължение

Иван Гешев: Политически и олигархични интереси направиха делото „Иванчева“ важно

Мистър Бийн продава любимия си Mercedes Актьорът Роуън Аткинсън се разделя с модел 500 Е от 1991 г. с мощност 326 коня

По 7 години затвор за полицаите, обвинени за смъртта на Чората

Военната прокуратура разследва инцидента със срутилата се стена на поделение, която уби човек в Хасково

ЦРУ залага на пари и изобретателност срещу Русия и Северна Корея

Сенаторка поиска процедура по отстраняването на Тръмп

Спецпрокуратурата и ГДБОП в акция срещу група за трафик на хора и пране на пари във Видинско

Как се разваля еротичен сън?

Астероид с размерите на къща мина близо до Земята

Стабилизираха повредената структура на катедралата „Нотр Дам“

Навършват се 143 години от Априлското въстание

17 души пострадаха при горски пожари в Русия

Хиляди хора от цяла Сърбия се събраха снощи в Белград на митинг в подкрепа на Вучич

Регионалният министър: С въвеждането на ТОЛ системата ще се подобри и пътната безопасност Почти 624 млн. лева ще достигнат до образователните заведения, каза още Нанков

Когато се въведе ТОЛ системата, ще може да се въведе и системата за контрол на средната скорост по магистралите. Това потвърди пред БНТ регионалният министър Николай Нанков. Това е възможно и по настоящем, макар и в ограничени мащаби чрез закупените камери по АМ „Люлин“, разположени до тунелните съоръжения.

„С въвеждането на ТОЛ таската мисля, че една от най-отговорните задачи, които ще решим освен всички останали е именно подобряване на пътната безопасност, през отчитане на средната скорост от преброителните и от трафик камерите“.

Относно появилия се документ, че е готово класирането на офертите за ТОЛ системата министърът коментира, че е абсолютно фалшив и като подпис, и като реквизити. Вероятно този документ е част от съпротивата срещу ТОЛ системата, предположи Нанков.

„Ако фалшификаторите бяха по-компетентни, можеха да го направят по-издържан от гледна точка на реквизити, които агенцията като възложител на обществени поръчки спазва и отразява. Освен това няма как да има документ, при положение че комисията все още не е приключила със същинското разглеждане на офертите. На трето място – трябва да приемем и осъзнаем, че има едни лоши хора, които вече втора година се опитват да саботират всячески въвеждането на тол системата. Това още веднъж доказва, че с въвеждането на тол системата защитаваме не само публични интереси, интересът на пътната агенция, а и обществения интерес, тъй като факт е, че тези средства, генерирани по справедлив модел вече ще се разходват само за подобряване качеството на българската пътна мрежа.“

По линия на ОП „Региони в растеж“ почти 624 млн. лева ще достигнат до образователните заведения – детски градини, училища, висши учебни заведения. Ползватели на помощта ще бъдат 72 общини, 3 министерства – на образованието, на културата и на спорта, съобщи още Николай Нанков.

Той допълни, че част от проектите вече са приключили, други са в процес на реализация, а има и такива, които ще стартират до няколко седмици. Те включват както обновяване на материалната база, така и модернизация и закупуване на необходимата техника за учебния процес.

За първи път в почти всяка детска градина се подобрява материално-техническата база, свързана със спорта на децата – спортните площадки, плувните басейни, спортните салони, подчерта министърът.

Помощта ще бъде ползвана от 426 учебни заведения, в които се обучават над 250 хиляди деца, допълни Нанков.

Трябва да им е гарантирано както качеството на образователния процес, така и здравословната, сигурната, безопасната, уютната среда на обитаване в учебните заведения. Мисля, че тези средства по един най-добър начин ще подпомогнат основния ни приоритет в рамките на този мандат – образованието, подчерта той.

На въпрос за проточилия се във времето ремонт на тунел „Витиня“ регионалният министър припомни, че за 40 години едва през 2015-2016 година са започнали реалните ремонти на мостовите съоръжения и тунелите.

Ремонтът стартира без нито една проектна документация как е строен тунелът, без нито един чертеж, по спомени на проектанти и на участници в строителния процес. С разширяването на строителната дейност ремонтът беше и конструктивен, ремонтът беше и за подобряване на енергийните характеристики, на хидроизолационните елементи… Мостовото съоръжение на 33 км след тунела забави ремонтните дейности с повече от месец и половина. Там отново бяха открити сериозни конструктивни дефекти, обясни Николай Нанков.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.