Рекламираме България на изложение в Мадрид

България се рекламира като целогодишна туристическа дестинация на едно от най-големите международни изложения, което се открива днес в Мадрид. На форума министър Николина Ангелкова ще се срещне със свои колеги от цял свят, както и с най-големите туроператори и туристически агенции. По покана на испанския крал Фелипе VI вчера Ангелкова бе сред вип гостите на тържествена вечеря в двореца „Ел Пардо“, по време на която бе даден стартът на 2017-а като „Международна година на устойчивия туризъм за развитие“ под егидата на Световната организация по туризъм към ООН.

Работната визита на министъра продължи с участие в откриването на 37-ото международно туристическо изложения FITUR днес, което ще продължи до 22 януари. България се представя с информационен щанд от 80 квадратни метра. Акцент на тазгодишното участие е културният, балнео-, СПА и уелнес туризъм. Пред щанда ни младежи в народни носии ще раздават рекламни материали за страната, а състав за фолклорни танци ще изнася по няколко представления дневно, които ще бъдат редувани от дегустации на български вина и храни.

Традиционно испанските потребители проявяват най-голям интерес към културно-историческите маршрути, екотуризма, обиколните турове в България.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес