Хеликоптерът на Кобе Брайънт не е имал система за предупреждение за сблъсък

Медитация помага на болни от рак и с високо кръвно Индийският гуру Шри Шри Рави Шанкар и д-р Фари Саатчоглу от Осло дойдоха в София

Станислав Владимиров: За Перник няма друго решение освен водата от „Белмекен“

Вътрешен човек отмъкнал металната каса от казиното в Борован

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков за СРС-тата с Румен Радев: Може би ще има още

Венцислав Караджов: В частния сектор има проблеми при обработване на лични данни

Спецпрокуратурата и МВР влязоха в офиси на Васил Божков

Потвърдиха кърви случай на коронавирус и в Обединените арабски емирства

Вандали оскверниха гробищата в град Баня

Димитър Дъбов, член на НС на БСП, пред „Труд“: БСП изглежда като лека кавалерия пред ГЕРБ В България ситуацията е много сложна, търси се нов политически субект

Проф. Кантарджиев: В България вече има желаещи да се изследват за коронавируса

Камион се обърна и затвори магистрала „Тракия“ към София

Силен вятър събори дърво върху лифт в Австрия В кабинките е имало деца, отишли на курс по каране на ски

Земетресение с магнитуд 4,9 разлюля Албания

Нови три случая на коронавирус в Германия Над 130 са вече жертвите на болестта в Китай, заразените са близо 6000

Ремонтират транспортния АН-30 С 5 млн. лева удължават живота на съветския самолет

Машината е специализирана за въздушна фотография

Военното министерство ще ремонтира транспортния самолет АН-30. Ведомството пусна обществена поръчка за ремонт на съветската машина, произведена преди близо 40 години, както и на оборудването. Стойността е 5 млн. лв. без ДДС, а срокът за изпълнение е до 12 месеца, считано от датата на избрания изпълнител.

Армията ни разполага с един АН-30, който е специализиран за въздушна фотография. Той се използва предимно в мисиите по договора “Открито небе”. През 1998 година е летял над САЩ, където е снимал военни обекти. Изпълнявал е и донорски задачи. Нашият АН-30 е летял и до Афганистан. На борда му бе делегация начело с президента Георги Първанов, който отиде да инспектира службата на нашите рейнджъри в Кабул и Кандахар. Машината е съветско производство, но след разпада на СССР заводът остана в Украйна, така че като производител той държи лиценза за летателна годност. Компаниите, които желаят да участват в търга, трябва да са правили поне един подобен ремонт през последните 3 години. Офертите ще бъдат отворени в края на януари.

През 2018 г. военното ведомство обяви търгове за рамкови споразумения за ремонт и възстановяване на изтребителите МИГ-29 от Граф Игнатиево и щурмовите самолети СУ-25 от Безмер. Сумите по тях могат да достигнат общо около 200 млн. лв. за няколко години.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Тогава сме имали пари да ги купим , сега нямаме пари за ремонт , що така бе !

  2. Дали са платени $500 000 за ремонта в Украйна от 1997 които не бяха платени и имаше заповед ако прелети на Укр да бъде свален като нарушител?

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.