Грипна епидемия и в Хасковско от утре Училищата ще са във ваканция до 28 януари

Арестуваха бургазлия, давал помещения за платена любов в секс шоп в София Мъжът е осъждан за разпространение на порнографски материали

Юлия Тимошенко обяви, че се кандидатира за президент

Стоичков събира три „Златни обувки“

Удължиха грипната ваканция в Пернишко

Либия поиска възобновяване на икономическите връзки с България

В Бургас заловиха тийнейджъри-вандали Трима ученици трошили сладкарници

62 жертви взе студът в Полша

ЕС наложи глоба на Mastercard в размер на 647 милиона долара

Обявиха грипна епидемия и в Сливенска област

Ученички ритат на земята връстничка пред столичен мол (ВИДЕО) Други момичета снимат случката с телефоните си

Апаши задигнаха тон храни от склад на БЧК в Лом

Интелектуалци издигнаха кандидатурата на Ангел Джамбазки за евродепутат

84-годишен дядо е пребит от психично болен мъж във Врачанско Извършителят се укрива, обявен е за издирване

Арестуваха певеца Крис Браун в подозрение за изнасилване

Реномираните хотели наемат хора за оплакванията на туристите Млади цветарки изместват пенсионери в бизнеса по морето

Млади и динамични хора за работа в кръчмите по морето в бизнеса с цветя и балони изместиха досегашните титуляри на пенсионна възраст. Доскоро беше обичайна гледка възрастни хора да разнасят кошниците с карамфили . За сезон 2018 се търси цял екип от атрактивни момичета по нощните заведения, които хващат око и работят след полунощ до 3 часа „или докато има смисъл да се стои”, гласят актуалните оферти . Заплащането е 40 лв на вечер и 1 лв отгоре за продадена роза или балон над лимита от 50 броя. След викачите по кръчмите, които привличат клиенти, търговията с цветя и балони е най-актуална за работа на студенти и ученици, навършили пълнолетие, в предстоящия летен сезон.

Хостеса е другата позиция през последните 2-3 години, в която се пуснаха млади и засукани дами, чийто ангажимент е посрещане и настаняване на гостите в заведението на морския хотел. Заплащането е между 600-650 лв. Реномираните 4-и 5-звездни хотели по Черноморието вече отварят длъжността служител за връзка с гостите, посочи проф.д-р Стоян Маринов от УС на Варненската туристическа камара. Те дават,както се казва, денонощен наряд във фоайетата на хотелите и около тях, за да са в непрекъснат контакт с туристите и да чуят техните оплаквания, препоръки и да се вземат мерки за подобряване на обслужването.

Непрекъснатата комуникация изисква владеене на поне три езика –английски, руски и немски, психологически познания, разбиране на езика на тялото и израза на лицето, много търпение и деликатен подход. Затова и заплащането е над 1000 лв. Работата изисква оплакването да се възприема не като досадна работа, а с разбирането, че най-лошото оплакване е несподеленото. Защото последствията идват резонно след напускане на хотела, когато туристите изливат гнева си в социалните мрежи или чрез рекламации пред туроператорските фирми.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.