Меркел призова момичетата да учат инженерни науки

Марта Вачкова опипа Наум Шопов Между снимките на „Откраднат живот”

748 кандидати се явиха на изпит за 31 прокурорски места

Държавният департамент за България: Корупцията във всички клонове на властта остава проблем

Турски съд прати в затвора учителка с 6-месено бебе

Министър Нанков: През 2024 г. ще пътуваме по „Хемус“ от София до Варна

Ердоган: Бизнесът трябва да приветства извънредното положение, то забранява стачките

ВМРО: Предложението за депутатските заплати е популистко

“Левски” би “Верея” с резервите, лоша вест за Делио Роси

Таекуон-До клуб “Фолкън” с модерна зала в парк „Македония“

Разчистиха още незаконни обекти на плаж Слънчев бряг-север

Британец поиска да се ожени за любимото си ястие, от ресторанта приеха

77-годишна жена убита в момчилградско село Задържан е неин съселянин, който се бил заключил в къщата си

Църква благославя пиенето на алкохол

Рафаел Надал спря Григор Димитров на полуфинала в Монако

Реномираните хотели наемат хора за оплакванията на туристите Млади цветарки изместват пенсионери в бизнеса по морето

Млади и динамични хора за работа в кръчмите по морето в бизнеса с цветя и балони изместиха досегашните титуляри на пенсионна възраст. Доскоро беше обичайна гледка възрастни хора да разнасят кошниците с карамфили . За сезон 2018 се търси цял екип от атрактивни момичета по нощните заведения, които хващат око и работят след полунощ до 3 часа „или докато има смисъл да се стои”, гласят актуалните оферти . Заплащането е 40 лв на вечер и 1 лв отгоре за продадена роза или балон над лимита от 50 броя. След викачите по кръчмите, които привличат клиенти, търговията с цветя и балони е най-актуална за работа на студенти и ученици, навършили пълнолетие, в предстоящия летен сезон.

Хостеса е другата позиция през последните 2-3 години, в която се пуснаха млади и засукани дами, чийто ангажимент е посрещане и настаняване на гостите в заведението на морския хотел. Заплащането е между 600-650 лв. Реномираните 4-и 5-звездни хотели по Черноморието вече отварят длъжността служител за връзка с гостите, посочи проф.д-р Стоян Маринов от УС на Варненската туристическа камара. Те дават,както се казва, денонощен наряд във фоайетата на хотелите и около тях, за да са в непрекъснат контакт с туристите и да чуят техните оплаквания, препоръки и да се вземат мерки за подобряване на обслужването.

Непрекъснатата комуникация изисква владеене на поне три езика –английски, руски и немски, психологически познания, разбиране на езика на тялото и израза на лицето, много търпение и деликатен подход. Затова и заплащането е над 1000 лв. Работата изисква оплакването да се възприема не като досадна работа, а с разбирането, че най-лошото оплакване е несподеленото. Защото последствията идват резонно след напускане на хотела, когато туристите изливат гнева си в социалните мрежи или чрез рекламации пред туроператорските фирми.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.