Гръцките власти повдигнаха обвинения срещу четирима души за нападението срещу кмета на Солун

Вижте отговорите на матурите за 7 и 12 клас

Актьорът Хю Грант ще се жени за първи път

Двама загинали при взрив в Баку

Наводнения в Анкара след обилни валежи

14 деца са били изведени с полиция от нощни заведения в Сливен и областта

Роди се още едно конче в семейството на Пржевалски

Мая Манолова пита КЗК за картел при розоварите

Пожар в къща разкри нарколаборатория в Костинброд Задържан е 35-годишен криминално проявен мъж

ВТУ подкрепя учен, номиниран за Нобелова награда Ректорът проф. д-р Христо Бонджолов изпрати писмо до Кралската шведска академия на науките

Задържаният в Марсилия българин остава в ареста Издирван е от България за опит за убийство

Арестуваха след гонка дрогиран шофьор без книжка, ранил полицай в София

Цветан Цветанов се срещна със зам.-председателя на Камарата на представителите на Румъния

Николай Николов: Столична община да изиска проверка на охраната на водоемите около София

Иниеста сам пред 99 000 празни седалки

„Рефан България” отново стана „Компания на годината”

След най-престижната европейска награда за качество от Париж от Клуба на Лидерите в световната търговия – Global Trade Leader’s Club и отличното си представяне на изложението в Болоня,  фирма „Рефан България” за трети път получи приза „Компания на годината”.  Пловдивският бранд бе отличен за устойчиво развитие,качество и иновации в парфюмерията и козметиката.

Пищната церемония в хотел Хилтън бе организирана от информационното издание с насоченост към дамската аудитория Business Lady и Business Lady Club. Партньори на награждаването бяха Българска търговско-промишлена палата, Български форум на бизнес лидерите, Български съвет за устойчиво развитие, Северноамериканско-българска търговска камара, Италианска Търговска Камара в България, Двустранна Търговска Камара България-Румъния и Българска асоциация за управление на хора.

Общо 18 компании, институции и медии получиха официално признание за положените усилия в посока развитие на човешкия капитал; повишаване качеството на предлагания продукт или услуга; конкурентоспособност и иновации; устойчиво развитие; ноу-хау; ефективен и иновативен мениджмънт; внедряване на нови технологии; прилагане на успешни бизнес практики; позициониране на чужди пазари; социална отговорност; позитивен обществен имидж.

„Рефан България” заслужи поредното отличие със своята качествена козметика, атрактивната франчайзинг концепция и над  400-те бутика в 28 държави на 5 континента.  За своето 26-годишно съществуване фирмата се превърна в любима марка на българите.  Компанията дава шанс на стотици предприемчиви хора по света да развиват успешно собствен бизнес. Поради тези причини „Рефан България”  е удостоена четири пъти с  Forbes Business Awards,  световно отличие за Глобални постижения за повишаване на качеството на предлаганите продукти и услуги” в Париж,  приза „Най-добър български франчайзинг в Европа”, Европейската награда за качество и бизнес престиж –  Golden European Award и други.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.