Активността в местния референдум за добива на газ в Генерал Тошево прехвърли необходимите 40%

Принц Хари е интервюирал Барак Обама

Намериха мъртва служителка на британското посолство в Ливан

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 18 декември 2017

7-годишно момиченце убито зверски в дома му (обзор) Разследват версиите за грабеж, престъпление на педофил, или отмъщение към семейството

Информация на ЦРУ е помогнала на руските служби за сигурност да предотвратят атентата в Санкт Петербург Владимир Путин благодари на Доналд Тръмп по телефона

Словак отмъсти с огън на бившата си изгора Жената искала издръжка за нея и детето им

92 спортни изненади в София през 2018 г. От скейтборд до планинарски песни включват разнообразните събития

БАН на протест след Нова година (обзор) Исканията са допълнително финансиране и по-високо заплащане за докторанти и млади учени

Лъсна схемата с лекарствата на двете свати Веска Марешка и Нина Катченко в ревизия на НАП за източен ДДС

Наемат ВИП самолет за европредседателството Обществената поръчка е за 100 000 лв. и е обявена от Авиоотряд 28

Стрелба с пистолет след спор в столицата, един мъж е пострадал

Полицаи тръгват по пенсионерските клубове

Две деца пострадаха в катастрофа при Северната тангента на Околовръстния път на София, движението е затруднено

Четирима полковници се борят за шеф на ВМА Един не е допуснат до конкурса

Рефинансират заемите на БДЖ

Служебният министър на транспорта Христо Алексиев

Световната банка консултант

Наказателната лихва, която държавният превозвач плаща, е 8%

3аемите на БДЖ задължително трябва да бъдат рефинансирани. Това каза пред журналисти служебният транспортен министър Христо Алексиев, който участва в дискусията “Предизвикателствата пред българските железници за изход от кризата”.

Започнала е подготовката за преговори с кредитори и облигационери, съобщи той.

За рефинансирането ще се търси ресурс от български и чуждестранни банки, идеята е да се разсрочи при по-добри условия задължението към облигационерите от 250 млн. лв., за да може “БДЖ да вземе въздух” и да започне да реализира нормално инвестиционната програма.

Алексиев коментира, че наказателната лихва, която плаща държавният превозвач, е 8%, и определи това като загуба на ресурс. Световната банка ще бъде търсена като консултант на министерството.

Работим по вариант, който не включва подкрепа от страна на държавата – ако има такава, още по-добре, добави Христо Алексиев.

По данни на БДЖ от януари 2017 г. дълговете на превозвача в момента са 445 млн. лв.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.