На 18 януари 2019 да почерпят

Германия: Никой не може да спре „Северен поток-2“

Принц Филип катастрофира

Алиша Кийс ще е водещ на музикалните награди „Грами“

Гори хранилище на химическия завод „Агрополихим“ в Девня

Депото за отпадъци в Кърджали от днес има компостираща инсталация

Петричкият Ескобар от 20 г. е недосегаем Село Тополница – Меката на дрогата в България

„Хийтроу“ е най-натовареното летище в света

Британското правителство: Втори референдум за Брекзит ще отнеме година

Осем души загинаха при взрив на кола-бомба в колумбийската столица Боготa

Гръцкото правителство прави копия на Договора от Преспа, ще информира гражданите

Силният вятър предизвика щети в Сливен

Банди разкостват къщи, села и заводи Свалят керемиди, греди и тухли, не оставят камък върху камък, оплакват се хората

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 18 януари 2019

Документите за F-16 при президента От „Локхийд Мартин” смятат, че сделка може да има до 9 месеца

Роботи и холограми навлизат в хотелския бизнес

Виртуалната реалност ще даде възможност на туристите предварително "да видят" мястото, където смятат да отседнат. 3D-технологията бе показана на изложението "Дестинация Варна"

Дигитализацията навлиза в хотелския бизнес у нас, стана ясно при откриването на тур-експо „Дестинация Варна“. Второто издание на изложението събра в Двореца на културата и спорта близо 100 фирми от цялата страна, които представят иновации в сферата на туризма.

„В хотелите това са роботи и холограми. Те няма да изместят хората, но са съвременен вариант за подобряване на продукта“, обясни председателят на Варненската асоциация на ресторантьорите и хотелиерите Павлин Косев.

Според него в България все още технологиите навлизат бавно, но първите стъпки са налице. Догодина хотел в Бургас ще внедри първия у нас полуробот, който ще отговаря на въпроси на гостите и ще им изготвя различни оферти. Виртуалната реалност също дава големи възможности за популяризиране на продукта не само на хотелите, но и на музеите и историческите паметници, споделиха участници от Шумен, които представиха предимствата на 3D-технологиите.

На изложението до 30 ноември практическия си опит чрез тренинги и семинари ще споделят и над 30 експерти в различни сектори на туризма. Сред провокативните лекции е тази на рекламиста Георги Филипов „Да направим прасето по-секси“. „Става дума за това как да се справим с капризите на клиентите и защо трябва да търсим професионалисти, вместо да тъпчем на едно място, мислейки си, че разбираме от всичко“, обясни авторът.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.